دیدار نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با سفیر ایران در تایلند دیدار نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با سفیر ایران در تایلند دیدار نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با سفیر ایران در تایلند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با سفیر ایران در تایلند دیدار نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با سفیر ایران در تایلند دیدار نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با سفیر ایران در تایلند دیدار نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با سفیر ایران در تایلند دیدار نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با سفیر ایران در تایلند

دیدار نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با سفیر ایران در تایلند

نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت که به بانکوک سفر کرده است با آقای ناصرالدین حیدری سفیرکشورمان درتایلند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت دراین دیدار ضمن تسلیت شهادت تعدادی ازمستشاران نظامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، این اقدام تجاوزکارنه را ناقض قوانین بین المللی عنوان کرد.


وی افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین المللی را نقض می کند چرا که آمریکا وجود این رژیم را برای تحقق منافع خود نیاز دارد.


نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت همچنین با اشاره به سنت الهی، پیروزی نهایی را از آن جبهه مقاومت دانست و اظهار امیدواری کرد که بزودی خداوند اسباب نابودی رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل را فراهم نماید.



بر پایه این گزارش، در ادامه این دیدار آقای ناصرالدین حیدری سفیر کشورمان در تایلند در خصوص امور حج و راهکارهمکاری ها در این حوزه با نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت گفتگو کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران