اعزام ۲۵۵ زائر از کردستان به سفرعمره اعزام ۲۵۵ زائر از کردستان به سفرعمره اعزام ۲۵۵ زائر از کردستان به سفرعمره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام ۲۵۵ زائر از کردستان به سفرعمره اعزام ۲۵۵ زائر از کردستان به سفرعمره اعزام ۲۵۵ زائر از کردستان به سفرعمره اعزام ۲۵۵ زائر از کردستان به سفرعمره اعزام ۲۵۵ زائر از کردستان به سفرعمره

اعزام ۲۵۵ زائر از کردستان به سفرعمره

مدیر حج و زیارت استان کردستان از تشرف ۲۵۵ زائر از شهرهای استان به سفرعمره خبر داد و گفت: این تعداد حجاج در قالب سه کاروان ۸۵ نفره از شهرستان‌های سقز، بانه و سنندج اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کاوه شیرزادی، مدیر حج و زیارت استان کردستان در گفتگو با ایکنا، گفت: سه کاروان ۸۵ نفره از شهرستان‌های سقز، بانه و سنندج که در مجموع ۲۵۵ نفر را شامل می‌شود، به عمره مفرده اعزام خواهند شد.


وی افزود: با تلاش و پیگیری‌های سازمان حج و زیارت و وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوزهای پروازی، اعزام زائران عمره از سوم اردیبهشت آغاز می‌شود.


مدیر حج و زیارت استان کردستان با اشاره به اینکه هزینه این سفر ۱۰ روزه با توجه به گروه قیمتی ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر است اعزام عمره‌گزاران کشورمان طی دوره‌ای کوتاه در ماه شوال انجام شود.


وی در پایان یادآور شد: اولویت اعزام با افرادی است که سال گذشته نسبت به ثبت‌نام در گروه‌های اعزامی عمره اقدام و وجوه مربوطه را زودتر از سایران واریز کرده بودند، در واقع اولویت ثبت‌نام و اعزام بر اساس تاریخ پرداخت وجوه هزینه سفر توسط متقاضیان است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران