برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در سرزمین وحی برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در سرزمین وحی برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در سرزمین وحی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در سرزمین وحی برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در سرزمین وحی برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در سرزمین وحی برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در سرزمین وحی برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در سرزمین وحی

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در سرزمین وحی

به مناسبت 12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم از زائران معلم و اساتید دانشگاه کاروانهای عمره گزار تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با 12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله شهید مرتضی مطهری  به ابتکار دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه مراسم بزرگداشت مقام معلم ، شب گذشته در یکی از هتل های محل استقرار زئران ایرانی در مکه مکرمه برگزار شد.


در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین عسکری علویه نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه، روحانیون ، مدیران و  زائران کاروان‌های مستقر در هتل نوفوتیل برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمن محمدعلی فرشاد، خطیب بعثه مقام معظم رهبری در سخنانی با ادای احترام به مقام والای معلمان و اساتید، درباره زندگانی، فضایل اخلاقی و علمی استاد شهید مطهری سخن گفت.



وی با اشاره به آثار و کتاب های تربیتی این شهید بزرگوار، از معلمان و اساتید دانشگاه‌ها تقدیر کرد و گفت: کار شما معلمان شغل انبیاء است.


سخنران بعثه در مکه با طرح سوالی درباره اهمیت هدایت و تربیت جامعه افزود: کار شما هدایت فرزندان ایران اسلامی و احیای جامعه است. اگر یک معلم بتواند یک دانش آموز را با آموزش خود به سمت حق و حقیقت و خدا هدایت و تربیت کند کار بزرگی کرده است.



وی از زائران خواست از فرصت حضور در سرزمین وحی به خوبی بهره ببرند و علاوه بر  قرائت قرآن در کنار خانه خدا  در نماز‌های جماعت مسجد الحرام شرکت کنند و از فرصت‌ روزهای باقی مانده این سفر معنوی استفاده کنند.


در پایان این مراسم از چهل نفر از اساتید و معلمان عمره گزار ایرانی که در قالب کاروان های زائران عمره به سرزمین وحی مشرف شده اند توسط مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری با اهدای هدایایی تقدیراهدا شد.





مطالب مرتبط

نظرات کاربران