رحلت بانوئی که در حج به محضر امام زمان مشرف شده بود رحلت بانوئی که در حج به محضر امام زمان مشرف شده بود رحلت بانوئی که در حج به محضر امام زمان مشرف شده بود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رحلت بانوئی که در حج به محضر امام زمان مشرف شده بود رحلت بانوئی که در حج به محضر امام زمان مشرف شده بود رحلت بانوئی که در حج به محضر امام زمان مشرف شده بود رحلت بانوئی که در حج به محضر امام زمان مشرف شده بود رحلت بانوئی که در حج به محضر امام زمان مشرف شده بود

رحلت بانوئی که در حج به محضر امام زمان مشرف شده بود


«مرحومه معصومه خانم مصلحی عراقی» که همسر «حضرت آیت الله الهی» بود در سن ۷۵ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری دیابت درگذشت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، «مرحومه معصومه خانم مصلحي عراقي» كه همسر «حضرت آيت الله الهي» بود در سن ۷۵ سالگي بر اثر ابتلا به بيماري ديابت درگذشت.
درباره دختر آيت الله العظمي اراكي داستان بسيار جالبي مطرح شده است كه به همين مناسبت نقل مي شود:عده اي از شاگردان حضرت آيت الله العظمي آقاي اراكي از معظم له خواستند كه داستان تشرف دخترشان را خدمت امام عصر ارواحنا فداه بيان كنند . فرمودند: اين دخترم به احكام شرعي و دستورات مذهبي كاملا وارد بوده و نسبت به اعمال شرعي پايبند مي باشد. بنده از دوران كودكي تا به حال مواظب حال او بودم، تا اينكه چندي پيش مي خواست عازم مكه شود ولي شوهرش نمي توانست همراه او برود و پسرش هم راضي نشد كه همراه او به مكه مشرف شود.
سرانجام بنا بر اين شد كه به همراه آيت الله آقاي حاج آقا موسي زنجاني و خانواده ايشان به حج مشرف شود.
موقع خداحافظي او از تنهايي اظهار نگراني مي كرد و مي گفت: با اين وضع چگونه اعمال حج را بجا آورم؟
من به او ياد دادم كه اين ذكر يا «حفيظ يا عليم» را زياد بگوي . ايشان خداحافظي كرده و به حج رفت.
روزي كه از سفر حج بازگشت خاطره اي براي من نقل كرد كه موقع طواف خانه خدا من معطل ماندم، ديدم كه با اين ازدحام و جمعيت نمي توانم طواف كنم لذا در كناري به انتظار ايستادم . ناگهان صدايي شنيدم كه مي گفت :ايشان امام زمان است متصل شو به امام زمان خود و پشت سر او طواف كن ! ديدم آقايي در ميان جمعيت جلو است و دور او حلقه اي زده شده كه هيچ كس وارد آن حلقه نمي توانست بشود. من وارد آن حلقه شدم دستم را به عباي ايشان گرفتم و مكرر مي گفتم قربان شما بروم و هفت بار دور خانه خدا را بدون هيچ ناراحتي طواف كردم.
آقاي اراكي فرمودند كه :من از دخترم پرسيدم در مرتبه بعد چگونه طواف كرد؟ گفت: به دنبال آقا، طواف كردم.
در پايان آقاي اراكي فرمودند كه من به صدق و راستي اين دختر قطع و يقين دارم و او اين داستان را براي كسي حتي آقاي حاج آقا موسي زنجاني هم نگفته بود.
شايان ذكر است،‌ مراسم تشييع آن مرحومه امروز ساعت ۹:۳۰ صبح چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ از مسجد امام حسن عسكري(ع) به طرف حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري، رحلت جانگداز بانو معصومه خانم مصلحي را به خانواده مرحوم حضرت آيت‌الله العظمي اراكي تسليت عرض مي‌كند.




نظرات کاربران