امکان ورود اتوبوس‌های ایرانی به عراق امکان ورود اتوبوس‌های ایرانی به عراق امکان ورود اتوبوس‌های ایرانی به عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امکان ورود اتوبوس‌های ایرانی به عراق امکان ورود اتوبوس‌های ایرانی به عراق امکان ورود اتوبوس‌های ایرانی به عراق امکان ورود اتوبوس‌های ایرانی به عراق امکان ورود اتوبوس‌های ایرانی به عراق

امکان ورود اتوبوس‌های ایرانی به عراق

معاون وزیر راه و شهرسازی از امکان پذیر شدن ورود و خروج اتوبوس‌های ایرانی به کشور عراق با هماهنگی سازمان حج و زیارت خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، رييس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي گفت: از چندي پيش به دنبال آن بوديم تا با امضاي تفاهم‌نامه‌اي ورود اتوبوس‌هاي زائران ايراني به كشور عراق را ممكن سازيم كه اين امر پس از جلسات متعدد، محقق شد.
وي با بيان اين‌كه در حال حاضر ورود اتوبوس‌هاي ايراني به كشور عراق بلامانع است، خاطرنشان كرد: در اين زمينه سازمان حج و زيارت بايد همكاري‌هاي لازم را انجام دهد.
به گفته افندي‌زاده، از آن جاي كه اتوبوس‌هايي كه وارد كشور عراق مي‌شوند، حامل زائران عتبات عاليات هستند به طور مستقيم بايد زير نظر سازمان حج و زيارت اقدام كنند و در اين زمينه نيازمند هماهنگي‌هاي لازم از سوي سازمان حج و زيارت با سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كشور هستيم.
معاون وزير راه و شهرسازي تاكيد كرد: سازمان حج و زيارت بايد در مورد ورود اتوبوس‌هاي زائران ايراني به خاك عراق هماهنگي‌هاي لازم را انجام دهد تا از نظر قانوني مشكلي به وجود نيايد.
براساس گزارش ارم نيوز، وي گفت: سازمان راهداري و حمل و نقل وجاده‌اي به عنوان متولي حمل و نقل جاده‌اي تنها موظف است در صورت بروز مشكل براي تردد اتوبوس‌هاي ايراني در عراق و در مرز ايران، موانع را برطرف كند و عبور و مرور را تسهيل ساخته و بر آن نظارت داشته باشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران