ایران رتبه سوم کشورهای اعزام کننده عمره گزاران را کسب کرد ایران رتبه سوم کشورهای اعزام کننده عمره گزاران را کسب کرد ایران رتبه سوم کشورهای اعزام کننده عمره گزاران را کسب کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ایران رتبه سوم کشورهای اعزام کننده عمره گزاران را کسب کرد ایران رتبه سوم کشورهای اعزام کننده عمره گزاران را کسب کرد ایران رتبه سوم کشورهای اعزام کننده عمره گزاران را کسب کرد ایران رتبه سوم کشورهای اعزام کننده عمره گزاران را کسب کرد ایران رتبه سوم کشورهای اعزام کننده عمره گزاران را کسب کرد

ایران رتبه سوم کشورهای اعزام کننده عمره گزاران را کسب کرد

وزارت حج عربستان سعودی اعلام کرد، ایران در رتبه سوم کشورهایی قرار دارد که تاکنون بیشترین عمره گزاران را به عربستان اعزام کرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، بر اساس اعلام وزارت حج عربستان سعودي، پاكستان در رتبه اول، اندونزي در رتبه دوم و ايران در رتبه سوم اين كشورها قرار دارد، هند و تركيه نيز در رتبه هاي بعدي قرار گرفته اند.
وزارت حج عربستان سعودي همچنين ضمن اعلام آمار عمره گزاران از آغاز موسم آن تا كنون گزارش داد كه آمار تخلفات بازگشت اين عمره گزاران به كشورشان به ميزان ۱۲ در صد افزايش يافته است.
وزارت حج عربستان سعودي با اشاره به بيانيه آماري اين وزارتخانه اعلام كرد، تاكنون بيش از دو ميليون و 700 هزار زائر به عربستان سفر كرده و مناسك عمره را به جا آورده اند.
بر اساس اعلام اين وزارتخانه، دو ميليون و 400 هزار عمره گزار از طريق هوايي و حدود ۳۱۱ هزار نفر از راه زميني براي انجام مراسم عمره وارد عربستان شده اند.
اين گزارش مي افزايد كه نسبت حضور عمره گزاران اين فصل در مقايسه با سال گذشته حدود ۲۹ درصد افزايش نشان مي دهد.
وزارت حج عربستان همچنين اعلام كرد، تا كنون سه ميليون و 300 هزار فقره رواديد براي عمره گزاران در كشورهاي مختلف صادر شده است.
اين آمار در مورد كشورهاي است كه تاكنون بيشترين عمره گزاران را به عربستان اعزام كرده اند.




نظرات کاربران