حسینیه شیخ‌عمری میزبان دانشحویان خارج ازکشور حسینیه شیخ‌عمری میزبان دانشحویان خارج ازکشور حسینیه شیخ‌عمری میزبان دانشحویان خارج ازکشور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حسینیه شیخ‌عمری میزبان دانشحویان خارج ازکشور حسینیه شیخ‌عمری میزبان دانشحویان خارج ازکشور حسینیه شیخ‌عمری میزبان دانشحویان خارج ازکشور حسینیه شیخ‌عمری میزبان دانشحویان خارج ازکشور حسینیه شیخ‌عمری میزبان دانشحویان خارج ازکشور

حسینیه شیخ‌عمری میزبان دانشحویان خارج ازکشور

دانشجویان خارج ایرانی خارج از کشور با شرکت در برنامه ویژه دانشجویان در حسینیه و مزرعه عمری شیعیان مدینه منوره حضور یافتند و یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی‌داشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، اين جلسه از سري جلسات ويژه نمايندگي بعثه مقام معطم رهبري در مدينه منوره بود و دانشجويان خارج از كشور با حضور در حسينيه شيخ عمري ضمن آشنايي با تاريخ بناي آن و شناخت مرحوم آيت الله عمري مدينه منوره را از زاويه ديگري مورد بررسي قرار دادند.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني با ارائه توضيحاتي از تاريخ حسينيه و شخصيت مرحوم عمري دانشجويان را به توجه فرصت ها و لحظه‌ها در زندگي دعوت كرد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره، سپس با پخش كردن اسلايدها و تصاويري از شهر پيامبر ضمن تشريح رويدادهاي تاريخي دانشجويان را با اين شهر از زاويه اخلاقي و تربيتي نيز آشنا كرد.
وي با اشاره به معارف و اسرار مناسك حج گفت: عمره درس زندگي و بهتر زيستن را به ما مي‌دهد و اگر كسي به اين سفر بيايد و درس زندگي را نياموزد بهره اي از اين عمره نبرده است زيرا اسلام دين زندگي است و نه مردگي.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني با نشان دادن هر تصوير به شرح نكته اي اخلاقي و تربيتي با استفاده از آيات و احاديث پرداخت و پاسخگوي سوالات دانشجويان خارج از كشور بود.
در ادامه اين برنامه آقاي عرب سرخي مداح اهل بيت(ع) به ذكر مصيبت حضرت ام البنين(س) پرداخت و در پايان دانشجويان خارج از كشور ضمن گرفتن عكس يادگاري دست جمعي با نماينده بعثه مقام معظم رهبري هديه اي را به رسم يادبود دريافت كردند.




نظرات کاربران