تبدیل یک هواپیما به رستوران در عربستان تبدیل یک هواپیما به رستوران در عربستان تبدیل یک هواپیما به رستوران در عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تبدیل یک هواپیما به رستوران در عربستان تبدیل یک هواپیما به رستوران در عربستان تبدیل یک هواپیما به رستوران در عربستان تبدیل یک هواپیما به رستوران در عربستان تبدیل یک هواپیما به رستوران در عربستان

تبدیل یک هواپیما به رستوران در عربستان

هواپیمایی که از رده خارج شده است، به عنوان آشپزخانه ای در منطقه عسیر عربستان مورد استفاده قرار گرفته است.

[factimage()] /_Shared/_Sites/Site(14)/CSS/640875-513x340.jpg [imagetitle()] [factimageend()] به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، روزنامه الشرق نوشت: هواپيمارستوراني در منطقه عسير مانعي در برابر عبور و مرور خودروها شده است.
اين روزنامه نوشت: شش كاميون اين هواپيما را تا منطقه عسير حمل مي‌كردند كه اين خودروها باعث اختلال در عبور و مرور خودروها هنگام توقف در ورودي استان الخرمه شدند، زيرا براي عبور اين كاميونها بايد جريان برق قطع مي‌شد و برخي ستونهاي روشنايي برداشته شد و به همين سبب جاده‌هاي منتهي به رنيه، طائف، رياض و تربه بسته شد.
البته گشتي‌هاي راهنمايي و رانندگي و پليس با ساماندهي حركت خودروها و انتقال آنها به مسير خاكي براي عبور مسافران وارد عمل شدند.
يك منبع مسئول در شهرداري الخرمه از كار براي تعريض جاده منتهي به استان رنيه براي عبور تريلي‌هاي حامل هواپيماي غول پيكر خبر داد.
منابع آگاه گفتند: اين هواپيما چهار سال است كه به خاطر يك سانحه از رده خارج شده است و توافقي ميان هواپيمايي عربستان و شهرداري منطقه عسير به دست آمد كه بر اساس آن، اين هواپيما به شهرداري عسير اهدا مي‌شود تا در يك پروژه سرمايه گذاري به عنوان هتل مورد استفاده قرار گيرد و با يك پيمانكار توافق شد تا به سبب حجم سنگين هواپيما در مقايسه با عرض جاده‌ها به گونه اي حمل شود كه باعث اختلال در رفت و آمد خودروها و جاده‌ها نشود.


| شناسه مطلب: 44708




هواپيمايي عربستان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران