چرا زائران درفرودگاه‌بامشکل روادیدمواجه میشوند؟ چرا زائران درفرودگاه‌بامشکل روادیدمواجه میشوند؟ چرا زائران درفرودگاه‌بامشکل روادیدمواجه میشوند؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
چرا زائران درفرودگاه‌بامشکل روادیدمواجه میشوند؟ چرا زائران درفرودگاه‌بامشکل روادیدمواجه میشوند؟ چرا زائران درفرودگاه‌بامشکل روادیدمواجه میشوند؟ چرا زائران درفرودگاه‌بامشکل روادیدمواجه میشوند؟ چرا زائران درفرودگاه‌بامشکل روادیدمواجه میشوند؟

چرا زائران درفرودگاه‌بامشکل روادیدمواجه میشوند؟

برخی از زائرین در هنگام بازگشت از فرودگاه جده به علت اینکه گذرنامه خود را در چمدان خود گذاشته و تحویل بار داده اند و یا اینکه گذرنامه خود را در اتوبوسی که آنها را از مکه به جده منتقل نموده است جا گذاشته اند، برای عبور از بخش گذرنامه فرودگاه جده دچار مشکل می‌شوند و از پرواز جا می‌مانند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از حج نيوز، ضيائيان مسئول حمل و نقل مكه مكرمه گفت: متاسفانه اين مشكلي است كه به علت عدم تذكر برخي از مديران راهنما به زائرين صورت مي‌گيرد و آنها بدون توجه به دستورالعمل‌هاي ابلاغي ستاد عمليات عمره باعث بروز مشكلات اين چنيني مي‌شوند.
مسئول حمل و نقل ستاد مكه مكرمه افزود: تمامي مديران راهنما موظف هستند توزيع گذرنامه و بليط زايرين را در محوطه فرودگاه جده و زير چادرها انجام دهند تا از بروز اين چنين مشكلاتي ممانعت بعمل آيد.
وي در ادامه از همه زايرين عزيز درخواست نمود در حفظ و نگهداشت وسايل شخصي خود بسيار دقت نمايند. بسيار ديده شده است كه زايرين وسايل خود را از قبيل موبايل، پول و ساير ملزومات را در اتوبوس‌ها جا مي‌گذارند.
ضيائيان ادامه داد: آن دسته از زايريني كه گذرنامه هايشان را در ساك هايشان گذاشته اند و تحويل بار داده اند، در اولين پرواز برگشت گذرنامه‌هاي آنها عودت مي‌گردد و پس از عودت اين گذرنامه‌ها مي‌توانند براي انجام كارهاي فرودگاهي، جده را به مقصد ايران ترك نمايند.
اما در خصوص آن دسته از زايريني كه گذرنامه هايشان را در اتوبوس‌هاي بين شهري مكه و جده جا گذاشته اند، هماهنگي لازم با مشرفان سعودي هر يك از شركت‌ها صورت گرفته و در اولين فرصت اين گذرنامه‌ها را به زايرين تحويل داده و مي‌توانند به ايران اسلامي بازگردند.




نظرات کاربران