زائران ایرانی در عراق به این درمانگاه‌ها مراجعه کنند زائران ایرانی در عراق به این درمانگاه‌ها مراجعه کنند زائران ایرانی در عراق به این درمانگاه‌ها مراجعه کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران ایرانی در عراق به این درمانگاه‌ها مراجعه کنند زائران ایرانی در عراق به این درمانگاه‌ها مراجعه کنند زائران ایرانی در عراق به این درمانگاه‌ها مراجعه کنند زائران ایرانی در عراق به این درمانگاه‌ها مراجعه کنند زائران ایرانی در عراق به این درمانگاه‌ها مراجعه کنند

زائران ایرانی در عراق به این درمانگاه‌ها مراجعه کنند

مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در شهرهای زیارتی کربلا، نجف، کاظمین، سامراء و حتی بغداد درمانگاه دارد و شبانه‌روزی به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلا، زائران ايراني كه براي زيارت عتبات عاليات به كشور عراق سفر مي‌كنند، در صورتي كه با بيماري خاصي مواجه شدند مي‌توانند به درمانگاه‌هاي هلال احمر كه در شهرهاي زيارتي داير شده است مراجعه كنند.
مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر، چهار درمانگاه در كربلا، دو درمانگاه در نجف، يك درمانگاه در كاظمين، يك درمانگاه در سامراء و حتي در بغداد نيز يك درمانگاه داير كرده است كه به طور شبانه‌روزي به بيماران خدمات ارائه مي‌دهند.
درمانگاه‌هاي شفا واقع در هتل ضيوف الرحمن به نشاني شارع امام حسين (ع) كربلا به صورت شبانه‌روزي، ايثار واقع در هتل انوار الفيحاء به نشاني شارع بغداد به صورت شبانه‌روزي، فجر واقع در هتل قبه الحسين به نشاني شارع سدره از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب و حضرت ولي عصر (عج) واقع در هتل هدي الوالي به نشاني شارع احمد الوائلي از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب فعال هستند.
در نجف اشرف هم دو درمانگاه ولايت واقع در هتل نبأ به نشاني شارع امام علي (ع) به صورت شبانه‌روزي و درمانگاه غدير واقع در هتل قصرالمولي به نشاني شارع امام صادق (ع) از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب، پذيراي زائراني هستند كه براي بهبود بيماري خود به آنجا مراجعه مي‌كنند.
درمانگاه باب الحوائج (ع) در انتهاي شارع باب المراد كاظمين واقع شده كه از سمت حرم راه دارد و به صورت شبانه‌روزي خدمات ارائه مي‌دهد.
در سامراء اگرچه زائران براي زيارت حرمين امامان عسگريين (ع) به آنجا اعزام نمي‌شوند، اما درمانگاه صاحب الزمان (عج) مقابل حرم مطهر قرار دارد و شبانه‌روزي است.
مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر در بغداد هم درمانگاهي به نام الزهرا (س) دارد كه در هتل الرايه به نشاني شارع سعدون ساحه النصر واقع شده و شبانه‌روز فعال است.




نظرات کاربران