افزایش مبتلایان به کورونا در عربستان به ۲۰۵مورد افزایش مبتلایان به کورونا در عربستان به ۲۰۵مورد افزایش مبتلایان به کورونا در عربستان به ۲۰۵مورد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش مبتلایان به کورونا در عربستان به ۲۰۵مورد افزایش مبتلایان به کورونا در عربستان به ۲۰۵مورد افزایش مبتلایان به کورونا در عربستان به ۲۰۵مورد افزایش مبتلایان به کورونا در عربستان به ۲۰۵مورد افزایش مبتلایان به کورونا در عربستان به ۲۰۵مورد

افزایش مبتلایان به کورونا در عربستان به ۲۰۵مورد

رسانه‌های عربستان از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کورونا به ۲۰۵ مورد خبر دادند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، بر اساس گزارش نجران نيوز، آمار مبتلايان به ويروس كورونا در جده به ۳۰ مورد رسيد تا مجموع كل مبتلايان به ويروس كورونا تا ۲۰۵ مورد افزايش يابد كه از اين تعداد، ۷۱ نفر در تمام مناطق عربستان جان خود را از دست داده اند.
وزارت بهداشت عربستان دو روز پيش از مبتلا شدن شش نفر ديگر به ويروس كورونا درجده خبر داده بود.
اين وزارت اعلام كرد: در چارچوب تدابير پيشگيرانه وزارت بهداشت عربستان در خصوص ويروس كورونا، شش مورد جديد ابتلا به آن در استان جده شناسايي شد كه اولين مورد مربوط به يك شهروند ۵۴ ساله عربستان است كه تحت مراقبتهاي ويژه قرار گرفته است.
دومين مبتلا يك شهروند ۵۲ ساله است كه جان خود را از دست داد و سومين مورد ابتلا مربوط به يك مهاجر ۴۱ ساله و چهارمين مورد هم مربوط به يك فرد مهاجر ۵۴ ساله است كه وضعيت آنها باثبات است.
پنجمين مورد ابتلا مربوط به يك شهروند ۲۸ ساله كه در زمينه بهداشت كار مي‌كند و ششمين مورد مربوط به يك فرد مقيم (مهاجر) ۳۵ ساله است كه وضعيت آن باثبات است.
همچنين ۲۰۰ نمونه مورد معاينه قرار گرفت و منفي بودن جواب آزمايش ثابت شد.
شايان ذكر است،‌با توجه به حضور شبانه روزي پزشكان ايراني در مكه مكرمه و مدينه منوره جاي هيچ‌گونه نگراني براي زائران ايراني وجود ندارد و خوشبختانه هيچ مشكلي در اين زمينه تاكنون براي هموطنان كشورمان رخ نداده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران