سارق حرفه‌ای درسرقت از عمره‌گزاران به دام افتاد سارق حرفه‌ای درسرقت از عمره‌گزاران به دام افتاد سارق حرفه‌ای درسرقت از عمره‌گزاران به دام افتاد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سارق حرفه‌ای درسرقت از عمره‌گزاران به دام افتاد سارق حرفه‌ای درسرقت از عمره‌گزاران به دام افتاد سارق حرفه‌ای درسرقت از عمره‌گزاران به دام افتاد سارق حرفه‌ای درسرقت از عمره‌گزاران به دام افتاد سارق حرفه‌ای درسرقت از عمره‌گزاران به دام افتاد

سارق حرفه‌ای درسرقت از عمره‌گزاران به دام افتاد

نیروهای امنیتی مدینه منوره توانستند یکی از سارقان حرفه ای را که به سرقت از عمره گزاران و زائران دست می زد، دستگیر کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از سانه‌هاي سعودي، اين سارق حرفه اي با ورود به اتاقهاي عمره گزاران در هتلها، پول و موبايل آنها را به سرقت مي‌برد.
گشتي‌هاي امنيتي منطقه مدينه منوره اين سارق را كه بارها به سرقت از عمره گزاران در منطقه مركزي دست زده بود، دستگير كردند و به نهادهاي مربوطه براي رسيدگي به اين پرونده تحويل دادند.
فهد بن عامر الغنام سخنگوي رسانه اي پليس مدينه منوره اعلام كرد: تماسهايي از سوي سه نفر از مليتهاي مختلف نشان داد كه اتاقهايي كه آنها در يكي از هتلهاي منطقه مركزي اقامت داشتند، مورد سرقت قرار گرفته است
الغنام افزود: در اولين مورد سرقت، يك دستگاه گوشي موبايل و مبلغ ۹۰۰ دينار اردني، در مورد دوم، يك دستگاه گوشي موبايل و مبلغ ۶۰۰ ريال سعودي و يك كارت اعتباري و در مورد سوم شش هزار ريال و پنجاه هزار روپيه پاكستان به سرقت رفته است.
وي گفت: بر اساس اين تماسها، فرمانده پليس مدنيه منوره دستور تشكيل تيم امنيتي براي جمع آوري اطلاعات درباره جانيان و جستجو و دستگيري آنها را صادر كرد.
الغنام اظهار داشت: يكي از گشتي‌هاي امنيتي توانستند سارقان را دستگير كنند و به همراه مدارك مربوطه به دستگاههاي ذيربط تحويل دهند.


| شناسه مطلب: 44790




مدينه



نظرات کاربران