گردهمایی زوج‌های جوان دانشجو در مدینه عکس گردهمایی زوج‌های جوان دانشجو در مدینه عکس گردهمایی زوج‌های جوان دانشجو در مدینه عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گردهمایی زوج‌های جوان دانشجو در مدینه عکس گردهمایی زوج‌های جوان دانشجو در مدینه عکس گردهمایی زوج‌های جوان دانشجو در مدینه عکس گردهمایی زوج‌های جوان دانشجو در مدینه عکس گردهمایی زوج‌های جوان دانشجو در مدینه عکس

گردهمایی زوج‌های جوان دانشجو در مدینه عکس

۲۵۰ زوج دانشجو از استانهای تهران، قم، خراسان رضوی و خوزستان به دعوت بعثه مقام معظم رهبری و ستاد عمره دانشجویی در مدینه منوره گرد هم آمدند.

صداقت و صميميت خانواده را استحكام مي‌بخشد
به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، در شامگاه اولين روز از ارديبهشت ماه ۱۳۹۳، ۲۵۰ زوج دانشجو از استانهاي تهران، قم، خراسان رضوي و خوزستان به دعوت بعثه مقام معظم رهبري و ستاد عمره دانشجويي در مدينه منوره گرد هم آمدند.
در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره به ايراد سخنراني پرداخت.
وي با تأكيد بر لزوم صداقت و صفا در زندگي اظهار داشت: حج نماد خانواده محور است كه خداوند به آن ارزش والايي داده است.
در ادامه با ارائه اسلايدهايي پيرامون اماكن تاريخي مدينه به سبك زندگي علوي و فاطمي اشاره و افزود: در اين سفر بايد چگونه زيستن را آموخت.
سپس آقاي نمازي‌زاده، با ذكر اشعاري درباره مظلوميت حضرت فاطمه زهرا (س)، محفل زوج‌هاي جوان را معطر به عطر اهل بيت (ع) كرد.
در پايان اين همايش به هر زوج جوان، يك هديه معنوي اهداء شد.




نظرات کاربران