اولویت عمره تا ۴۳۵ در استان یزد فراخوانده شدند اولویت عمره تا ۴۳۵ در استان یزد فراخوانده شدند اولویت عمره تا ۴۳۵ در استان یزد فراخوانده شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اولویت عمره تا ۴۳۵ در استان یزد فراخوانده شدند اولویت عمره تا ۴۳۵ در استان یزد فراخوانده شدند اولویت عمره تا ۴۳۵ در استان یزد فراخوانده شدند اولویت عمره تا ۴۳۵ در استان یزد فراخوانده شدند اولویت عمره تا ۴۳۵ در استان یزد فراخوانده شدند

اولویت عمره تا ۴۳۵ در استان یزد فراخوانده شدند

مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: با توجه به جای خالی در بعضی کاروانهای عمره از متقاضیانی که اولویت آنها تا ۴۳۵می باشد دعوت بعمل می‌شود با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات زیارتی در سطح استان ثبت نام کنند.

علي اصغر شريفي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج در يزد با بيان اينكه در مرحله نخست سفرهاي عمره، ۱۳هزار و ۸۷۴ نفر عمره گذار يزدي در قالب ۹۴ كاروان به سرزمين وحي مشرف شدند، اظهار داشت: اين تعداد زائر يزدي از چهارم دي سال ۹۲ تا هفتم فروردين ماه ۹۳ به مدينه منوره و مكه مكرمه اعزام شدند.
وي گفت: اعزام مرحله دوم عمره گزاران استان هم از دهم فروردين ماه آغاز شده و تا چهارم تيرماه سال جاري ادامه خواهد داشت.
شريفي ادامه داد: در مرحله دوم هم حدود ۱۴هزار عمره گذار يزدي در قالب ۹۴ كاروان براي انجام مناسك عمره مفرده راهي مدينه منوره و مكه معظمه مي‌شوند.
مدير حج و زيارت استان يزد، تعداد كاروان‌هاي عمره گزار يزدي همراه با سه كاروان دانشجوئي ودانش آموزي در سال ۹۲ - ۹۳ را ۱۹۱كاروان برشمرد و گفت: براي آشنايي زائران با مسائل عمره كلاس‌هاي آموزشي از سوي مديران و روحاني كاروان‌ها قبل از اعزام در چند مرحله برگزار مي‌شود.
مدير حج و زيارت استان يزد گفت: با توجه به برنامه ريزي انجام شده تاكنون بيش از ۱۵ هزار نفر براي انجام مناسك عمره مفرده به سر زميني وحي اعزام شدند.
شريفي اظهار داشت: اين تعداد عمره گذار در قالب ۱۰۵ گروه و ۵۳ پروازازچهارم دي ماه ۱۳۹۲ تا هفدهم فروردين ماه به سرزمين وحي اعزام شدند.
مدير حج و زيارت استان يزد تصريح كرد: در عمره ۹۲/۹۳ حدود ۲۸هزار نفر زائر از استان يزد با احتساب عمره ماه مبارك رمضان اعزام شوند كه آخرين گروه در تاريخ چهارم تيرماه۹۳ اعزام خواهند شد.
اين مسئول تاكيدكرد: با توجه به جاي خالي در بعضي كاروانهاي عمره از متقاضياني كه اولويت آنها تا ۴۳۵مي باشد دعوت بعمل مي‌شود با مراجعه به يكي از دفاتر خدمات زيارتي در سطح استان ثبت نام كنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران