سخنران کربلا:چگونه عبد صالح خدا شویم سخنران کربلا:چگونه عبد صالح خدا شویم سخنران کربلا:چگونه عبد صالح خدا شویم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سخنران کربلا:چگونه عبد صالح خدا شویم سخنران کربلا:چگونه عبد صالح خدا شویم سخنران کربلا:چگونه عبد صالح خدا شویم سخنران کربلا:چگونه عبد صالح خدا شویم سخنران کربلا:چگونه عبد صالح خدا شویم

سخنران کربلا:چگونه عبد صالح خدا شویم

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با بیان اینکه دوستی اهل بیت (ع) همراه با نماز اول وقت و ترک گناه انسان را عاقبت به خیر می‌کند، بر تلاش در بندگی و طاعت خدا و ادای حق الناس تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، حجت الاسلام حسين ابراهيمي سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلا با اشاره به فرازي از زيارت‌نامه حضرت ابوالفضل العباس (ع)، ويژگي آن حضرت را عبد صالح و مطيع خدا، پيامبر اكرم (ص) و ائمه اطهار (ع) بودن عنوان كرد.
وي كه در جمع پرشور زائران حسيني در سرداب حرم مطهر حضرت قمر بني هاشم سخن مي‌گفت، از زائران خواست كه از فرصت‌هاي معنوي كه در سفر زيارتي عتبات نصيب آنان شده كمال استفاده و بهره را ببرند و تلاش كنند تا به آن اهدافي كه اهل بيت (ع) براي آن جان خود را نثار كردند نائل شوند.
سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلا از محبت به اهل بيت (ع) عنوان سرمايه بزرگي كه خداوند متعال به مؤمنان داده است نام برد و با بيان اينكه اين محبت بايد توأم با رفتار و عمل باشد، تصريح كرد: همانطور رفتار كنيم كه ائمه معصومين (ع) از ما انتظار دارند.
وي با اشاره به روايتي از معصوم (ع) مبني بر اينكه شفاعت ما به دوستانمان بعد از سيصد هزار سال عذاب به آنها مي‌رسد، گفت: هركس در رفتار و عمل پيرو اهل بيت (ع) باشد، شيعه است، اگرچه محب اهل بيت (ع) هم روزي نجات پيدا خواهد كرد.
حجت الاسلام ابراهيمي با بيان اينكه دوستي اهل بيت (ع) همراه با نماز اول وقت و ترك گناه انسان را عاقبت به خير مي‌كند، بر تلاش در بندگي و طاعت خدا و اداي حق الناس تأكيد كرد و افزود: محبت خود به اهل بيت (ع) را همراه با رفتار علوي و فاطمي كنيم تا عبد صالح شويم.




نظرات کاربران