تقدیر از جانبازان سرافراز میهن در کربلا+تصاویر تقدیر از جانبازان سرافراز میهن در کربلا+تصاویر تقدیر از جانبازان سرافراز میهن در کربلا+تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تقدیر از جانبازان سرافراز میهن در کربلا+تصاویر تقدیر از جانبازان سرافراز میهن در کربلا+تصاویر تقدیر از جانبازان سرافراز میهن در کربلا+تصاویر تقدیر از جانبازان سرافراز میهن در کربلا+تصاویر تقدیر از جانبازان سرافراز میهن در کربلا+تصاویر

تقدیر از جانبازان سرافراز میهن در کربلا+تصاویر

دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا از جانبازان سرافراز میهن اسلامی که برای زیارت حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کربلا حضور دارند، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، حجت الاسلام علي شهيدي به نمايندگي از دفتر بعثه مقام معظم رهبري رهبري در كربلا با حضور در هتل صفار اين شهر مقدس از جانبازاني كه براي زيارت عتبات عاليات در اين هتل حضور داشتند، تقدير كرد.
وي درك سخن ارزشمند امام خميني (ره) كه فرمودند «جنگ براي ما نعمت بود» را در كربلا امكان‌پذير دانست و گفت: پس از سفر به اين سرزمين مقدس و زيارت مضجع نوراني اباعبدالله الحسين (ع) معناي اين جمله امام راحل را به خوبي درك كرديم و خوشحاليم كه اكنون شما يادگاران دفاع مقدس را با سرافرازي در اين سرزمين كه به زيارت بزرگ جانباز كربلا مشرف شديد، زيارت مي‌كنيم.
وي افزود: بسياري از گذشتگان آرزوي زيارت كربلا را داشتند اما اين امكان براي آنان ميسر نشد، در حالي كه امروز خيل زائران اباعبدالله الحسين (ع) به راحتي در اين مكان مقدس حضور مي‌يابند كه اين نعمت با جان‌فشاني‌هاي شما جانبازان و ايثارگران بر ما ارزاني شده است.
حجت الاسلام شهيدي با بيان اينكه جبران جانفشاني‌ها و جان‌نثاري‌هاي جانبازان در راه اسلام با هيچ تقدير و تشكري امكان‌پذير نيست، ابراز كرد: نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا وظيفه خود دانست تا حد امكان از حضور شما عزيزاني قدردان و تشكر كند.
وي در ادامه حضور پرشور زائران در شهرهاي مقدس نجف و كربلا را سبب اعتلاي كشور عراق دانست و با بيان اينكه مردم اين كشور ولايتمدار و محب اهل بيت (ع) هستند، گفت: حضور پررنگ زيارتي در عراق نوعي حمايت از شيعيان و شهرهاي زيارتي آن است.
كارشناس مسؤول فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا همچنين با اشاره به ميلاد حضرت زهرا (س) و مصادف شدن ميلاد امام خميني (ره) در اين روز و نيز ناميده شدن آن به روز زن، اظهار داشت: اينكه امام راحل فرمودند از دامن زن مرد به معراج مي‌رسد يك كلمه عادي و از يك شخص عادي نبود.
وي با تقدير از زحمات همسران ايثارگران و جانبازان افزود: افتخار همسري يادگاران دفاع مقدس، كاري بزرگ و سترگ است؛ اين زحمات شما داراي حسنات بي‌شماري خواهد بود.




نظرات کاربران