رییس هلال احمر با سرپرست حجاج ایرانی دیدار کرد رییس هلال احمر با سرپرست حجاج ایرانی دیدار کرد رییس هلال احمر با سرپرست حجاج ایرانی دیدار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رییس هلال احمر با سرپرست حجاج ایرانی دیدار کرد رییس هلال احمر با سرپرست حجاج ایرانی دیدار کرد رییس هلال احمر با سرپرست حجاج ایرانی دیدار کرد رییس هلال احمر با سرپرست حجاج ایرانی دیدار کرد رییس هلال احمر با سرپرست حجاج ایرانی دیدار کرد

رییس هلال احمر با سرپرست حجاج ایرانی دیدار کرد

رئیس جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی ایران به همراه رئیس هیئت پزشکی حج و زیارت، صبح امروز با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر در اين ديدار ضمن تقدير از تلاش‌هاي صورت گرفته در حوزه پزشكي حج و زيارت، ابراز اميدواري كرد در آينده شاهد پيشرفت‌هاي بيشتري در اين حوزه و ارائه خدمات پزشكي و بهداشتي بهتر به زائران باشيم.
در اين ديدار آقاي دكتر محمد فرهادي، رئيس جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران كارهاي صورت گرفته توسط هلال احمر در حوزه‌هاي مختلف از جمله حج، عمره و عتبات را از جمله اقدامات بسيار تاثير گزار در حوزه سلامت زائران دانست.
وي اظهار داشت: پروژه‌هاي خدماتي و درماني بسياري از سوي هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در حوزه عتبات در حال اجرا است كه در آينده نزديك شاهد رشد و شكوفايي بيشتر شرايط درماني زائران در اين حوزه خواهيم بود.
دكتر مرعشي رئيس هيئت پزشكي حج نيز گزارشي ازآخرين وضعيت پزشكي درحج، عمره و عتبات و برنامه‌هاي پيش بيني شده براي ارائه خدمات پزشكي و درماني بهتر به زائران نمودند.


| شناسه مطلب: 44871




قاضي عسكر



نظرات کاربران