جشن باشکو میلاد امام زمان در خیمهِ گاه حسینی جشن باشکو میلاد امام زمان در خیمهِ گاه حسینی جشن باشکو میلاد امام زمان در خیمهِ گاه حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جشن باشکو میلاد امام زمان در خیمهِ گاه حسینی جشن باشکو میلاد امام زمان در خیمهِ گاه حسینی جشن باشکو میلاد امام زمان در خیمهِ گاه حسینی جشن باشکو میلاد امام زمان در خیمهِ گاه حسینی جشن باشکو میلاد امام زمان در خیمهِ گاه حسینی

جشن باشکو میلاد امام زمان در خیمهِ گاه حسینی

مراسم جشن نیمه شعبان از سوی بعثه‌ مقام معظم رهبری در خیمه‌گاه حسینی و با حضور خیل عظیم زائران ایرانی برگزار شد. در این جشن که با حضور پرشور زائران ایرانی همراه بود، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مدح آن امام همام پرداختند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، در جشن ميلاد امام زمان (عچ) عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت (ع) در شب نيمه شعبان در خيمه گاه حسيني گرد هم آمدند و به شادي و سرور پرداختند و براي فرج آن حضرت دعا كردند.
در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين اوسطي پيرامون شخصيت آن حضرت به سخنراني پرداخت.
بنا بر اين گزارش،‌ در اين جشن كه با حضور پرشور زائران ايراني همراه بود، مداحان اهل بيت عصمت و طهارت به مدح آن امام همام پرداختند.
همچنين در اين مراسم مطابق هر جمعه زيارت آل ياسين قرائت گرديد.
طبق تقويم كشور عرا‌ق، نيمه شعبان در اين كشور روز شنبه بود.



| شناسه مطلب: 46052




كربلا عتبات



نظرات کاربران