کربلا و نجف در امنیت کامل برای زائران کربلا و نجف در امنیت کامل برای زائران کربلا و نجف در امنیت کامل برای زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کربلا و نجف در امنیت کامل برای زائران کربلا و نجف در امنیت کامل برای زائران کربلا و نجف در امنیت کامل برای زائران کربلا و نجف در امنیت کامل برای زائران کربلا و نجف در امنیت کامل برای زائران

کربلا و نجف در امنیت کامل برای زائران

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هم اکنون اعزام زائران به عتبات عالیات بدون مشکل در حال انجام است گفت: شهرهای کربلا و نجف برای زائران شهرهای امنی هستند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از فارس،‌ محسن نظافتي مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت گفت: خوشبختانه اعزام‌ها به عتبات عاليات بدون مشكلي در حال انجام است و زائران در سلامت و امنيت كامل مي‌توانند برنامه‌هاي زيارتي خود را انجام دهند.
وي ادامه داد: هم اكنون زائران ايراني در بين شهرهاي كربلا و نجف تردد مي‌كنند كه از لحاظ امنيتي اين دو شهر براي زائران امن هستند.
مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت افزود: در اين مرحله از اعزام‌هاي عتبات عاليات زيارت كاظمين همچنان در برنامه سفر نيست و متقاضيان سه روز در كربلا و چهار روز در نجف يا بالعكس اقامت مي‌كنند.
گفتني است، دور جديد اعزام‌ها به عتبات عاليات از ۲۳ تير آغاز شده و تا ۴ مهر ادامه دارد و اعزام‌ها به صورت هوايي انجام مي‌شود. قيمت‌ها نيز ۸ تا ۱۰ درصد كاهش داشته است كه اين رقم در ايام ماه مبارك رمضان ۱۶ تا ۲۰ درصد است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران