درخواست نیروهای امنیتی از زائران در مسجدالحرام درخواست نیروهای امنیتی از زائران در مسجدالحرام درخواست نیروهای امنیتی از زائران در مسجدالحرام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درخواست نیروهای امنیتی از زائران در مسجدالحرام درخواست نیروهای امنیتی از زائران در مسجدالحرام درخواست نیروهای امنیتی از زائران در مسجدالحرام درخواست نیروهای امنیتی از زائران در مسجدالحرام درخواست نیروهای امنیتی از زائران در مسجدالحرام

درخواست نیروهای امنیتی از زائران در مسجدالحرام

فرمانده یگان ویژه امنیت مسجدالحرام از موفقیت طرح‌های امنیتی تصویب شده برای موسم عمره رمضان طی روزهای اخیر خبر داد و خواستار همکاری زائران در این زمینه شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، يحيي بن مساعد الزهراني در گفتگو با عكاظ از اجراي طرح‌هاي ويژه براي دهه پاياني ماه مبارك رمضان خبر داد كه به گفته وي با توجه به افزايش تعداد عمره گزاران و نمازگزاران در اين دهه، براي هر شب طرح مناسبي اجرا مي‌شود.
وي افزود: با هماهنگي تمام دستگاه‌هاي امنيتي و خدماتي فعال در زمينه راحتي ضيوف الرحمن، بر اهميت جلوگيري از ورود عمره گزاران و نمازگزاران به مسجدالحرام در صورت پر بودن حرم تاكيد شده و در اين زمينه همه دستگاه‌ها همكاري مي‌كنند.
الزهراني از عمره گزاران خواست با نيروهاي امنيتي همكاري كنند و راهنمايي‌ها و دستورات آنها براي رفتن به اماكن آماده براي نماز را گوش كنند و فضا را براي عمره گزاران در حرم قديم و مطاف و مسعي به وجود آورند و از نماز خواندن در اين اماكن خودداري كنند.
افزايش تعداد نيروهاي امنيتي در مكانهاي شلوغ مكه و نصب ۴۰۰ دوربين جديد
از سوي ديگر سرلشگر عثمان المحرج مدير امنيت كل عربستان اعلام كرد: نيروهاي امنيتي در تمام مواضع خود در حرم شريف مكي و اطراف آن و مكانهاي اختصاص يافته در مكه مكرمه در چارچوب طرح توسعه حرم حضور دارند.
وي در گفتگو با عكاظ افزود: تعداد نيروهاي امنيتي در حال حاضر به ۳۰ هزار نفر در مكه مكرمه مي‌رسد.
به گفته وي، بيش از ۴۰۰ دوربين جديد با فناوري بالا براي كنترل هر گونه پديده منفي در نقاط مختلف نصب شده است.
خبر ديگر اينكه فرمانده هواپيمايي امنيتي سعودي از مشاركت هواپيماها وبالگردهاي اين يگان مجهز به پيشرفته‌ترين تجهيزات كنترلي در موسم عمره خبر داد.


| شناسه مطلب: 46725




مكه مسجدالحرام



مطالب مرتبط

نظرات کاربران