احیای لیالی قدر در جوار بارگاه‌ حضرت عباس عکس احیای لیالی قدر در جوار بارگاه‌ حضرت عباس عکس احیای لیالی قدر در جوار بارگاه‌ حضرت عباس عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
احیای لیالی قدر در جوار بارگاه‌ حضرت عباس عکس احیای لیالی قدر در جوار بارگاه‌ حضرت عباس عکس احیای لیالی قدر در جوار بارگاه‌ حضرت عباس عکس احیای لیالی قدر در جوار بارگاه‌ حضرت عباس عکس احیای لیالی قدر در جوار بارگاه‌ حضرت عباس عکس

احیای لیالی قدر در جوار بارگاه‌ حضرت عباس عکس

مراسم احیای اولین شب از شبهای پر فیض و برکت قدر در فضائی ایمانی و در جوار بارگاه منور و ملکوتی قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس علیه السلام برگزار گردید.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از سايت الكفيل، در اين مراسم كه در شب ضربت خوردن مولاي متقيان امام علي عليه السلام و در جوار بارگاه مطهر فرزند شجاعش حضرت عباس عليه السلام برپا شد، زائران و مجاوران به اميد نيل به غفران الهي تا پاسي از شب به دعا و نيايش پرداختند.
به همين مناسبت صحن مطهر عباسي مملو از جمعيتي بود كه به همين منظور گرد هم آمده و به دعا و نيايش پرداختند. در اين شب زائران و مجاوران ضمن قرائت دعاهاي وارده در اين شب، قرآن نيز بر سر نهادند.
در اين مراسم و در مقدمه دعاي مومنان تعجيل در امر فرج قطب دايره امكان امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف و دعا براي پيروزي رزمندگان عراقي در نبرد با نيروهاي تكفيري خارجي قرار داشت.
لازم بذكر است آستان مقدس عباسي علاوه بر برنامه‌هاي مختص ليالي بر پركت قدر، اقدام به برپائي برنامه متعدد مخصوص ماه مبارك رمضان نموده و مراسم عزاداري مولاي متقيان از شب ضربت تا روز شهادت در اين آستان مقدس و مطهر برگزار ميگردد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران