۱۰۰ قاری و حافظ در انتظار اعلام نتایج اعزام به حج ۱۰۰ قاری و حافظ در انتظار اعلام نتایج اعزام به حج ۱۰۰ قاری و حافظ در انتظار اعلام نتایج اعزام به حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۱۰۰ قاری و حافظ در انتظار اعلام نتایج اعزام به حج ۱۰۰ قاری و حافظ در انتظار اعلام نتایج اعزام به حج ۱۰۰ قاری و حافظ در انتظار اعلام نتایج اعزام به حج ۱۰۰ قاری و حافظ در انتظار اعلام نتایج اعزام به حج ۱۰۰ قاری و حافظ در انتظار اعلام نتایج اعزام به حج

۱۰۰ قاری و حافظ در انتظار اعلام نتایج اعزام به حج

داوری آزمون اعزام قاریان به حج تمتع با حضور ۱۰۰ قاری و حافظ قرآن در شورای عالی قرآن برگزار شد و نتایج آن پس از ماه مبارک رمضان اعلام می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، داوري آزمون اعزام قاريان قرآن به حج تمتع سال ۱۳۹۳ اواخر هفته گذشته در شوراي عالي قرآن برگزار و نتايج آن بعد از ماه مبارك رمضان اعلام مي‌شود.
بنا بر اين گزارش اين آزمون پيش از فرا رسيدن ماه مبارك رمضان با حضور بيش از ۱۰۰ نفر از قاريان ممتاز و بين‌المللي قرآن كريم در مركز امور قرآني سازمان اوقاف و امور خيريه برگزار و داوري آن توسط اساتيد شوراي عالي قرآن انجام شد.
كاروان قرآني جمهوري اسلامي ايران موسوم به كاروان «نور» هر سال به منظور تلاوت قرآن كريم در مراسم‌هاي مختلف بعثه مقام معظم رهبري به حج تمتع اعزام مي‌شود.
اين كاروان متشكل از يك يا دو گروه تواشيح، دو حافظ و تعدادي قاري ممتاز به همراه برخي از اساتيد قرآن كريم است كه براي تلاوت و اجراي برنامه‌هاي مختلف قرآني به سرزمين وحي اعزام مي‌شوند.


| شناسه مطلب: 46739




آزمون حج تمتع قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران