آرامش در شهرهای نجف و کربلا عکس آرامش در شهرهای نجف و کربلا عکس آرامش در شهرهای نجف و کربلا عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آرامش در شهرهای نجف و کربلا عکس آرامش در شهرهای نجف و کربلا عکس آرامش در شهرهای نجف و کربلا عکس آرامش در شهرهای نجف و کربلا عکس آرامش در شهرهای نجف و کربلا عکس

آرامش در شهرهای نجف و کربلا عکس

همزمان با تشدید ناآرامی‌ها در مناطق شمالی عراق، تدابیر امنیتی در شهرهای نجف و کربلا افزایش یافته است و هم‌اینک آرامش خاصی در شهرهای کربلای معلی و نجف اشرف حاکم است. همچنین زائران ایرانی با آرمش خاصی به زیارت عتبه مقدسه در این دو شهر می پردازند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، همزمان با تشديد ناآرامي‌ها در مناطق شمالي عراق تدابير امنيتي در شهرهاي نجف و كربلا افزايش يافته است.
نيروها به طور گسترده در ورودي‌هاي سه استان بابل، كربلا و الديوانيه مستقر شده اند و سه كمربند امنيتي در اطراف شهر قديمي و مرقد اميرالمومنين (ع) و شهر كوفه ايجاد شده است.
براساس اين گزارش، هم‌اينك مردم شهرهاي مقدس كربلاي معلي و نجف اشرف به صورت عادي به فعاليت‌هاي روزانه خود مي‌پردازند و خوشبختانه جاي هيچ گونه نگراني در اين شهرها وجود ندارد.
اين گزارش حاكي است، در حال حاضر زائران ايراني در عتبه مقدسه حضور دارند و با آسودگي به زيارت مي‌پردازند و همگي در سلامت كامل به سر مي‌برند.
عكس: محمد دهقاني




مطالب مرتبط

نظرات کاربران