راهپیمایی روز قدس در کربلا و نجف با حضور ایرانیان راهپیمایی روز قدس در کربلا و نجف با حضور ایرانیان راهپیمایی روز قدس در کربلا و نجف با حضور ایرانیان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راهپیمایی روز قدس در کربلا و نجف با حضور ایرانیان راهپیمایی روز قدس در کربلا و نجف با حضور ایرانیان راهپیمایی روز قدس در کربلا و نجف با حضور ایرانیان راهپیمایی روز قدس در کربلا و نجف با حضور ایرانیان راهپیمایی روز قدس در کربلا و نجف با حضور ایرانیان

راهپیمایی روز قدس در کربلا و نجف با حضور ایرانیان

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: زائران ایرانی عتبات عالیات نیز در کربلا و نجف به حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از فارس، همزمان با روز جهاني قدس در سراسر كشور مردم و مسئولان به حمايت از مردم مظلوم غزه و محكوم كردن جنايت رژيم صهيونيستي با حضور در اين راهپيمايي اعتراض خود را نشان دادند.
سعيد اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت نيز در جمع راهپيمايان حاضر شد و گفت: با توجه به اتفاقاتي كه در غزه رخ داده است و جنايات وحشيانه رژيم صهيونيستي عليه مردم مظلوم غزه مردم در راهپيمايي امسال حضور بسيار وسيع‌تري نسبت به سال‌هاي گذشته دارند.
وي ادامه داد: همزماني جنايات گروهك تكفيري در شمال عراق به اسم اسلام و از سوي ديگر جنايات رژيم صهيونيستي در غزه و كشتار مردم مظلوم فلسطين بيانگر ريشه صهيونيستي و فتنه استكبار عليه اسلام است كه از يك سو شاهد قتل شيعيان توسط گروهك داعش و از طرف ديگر قتل عام مردم مظلوم غزه در فلسطين هستيم.
وي با اشاره به سكوت قابل تأمل كشورهاي عربي در مقابل اين جنايات گفت: جمهوري اسلامي ايران بار ديگر نشان داد كه هر جا ظلمي عليه مسلمانان انجام شود فرياد آزاديخواه مردم مسلمان به حمايت از آنها بلند خواهد شد و امسال نيز حضور مردم به مراتب بيش از سال‌هاي گذشته است.
اوحدي افزود: امروز به وضوح ديده مي‌‌شود كه مردم همچنان به پيام نوراني حضرت امام خميني (ره) كه آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را روز قدس اعلام كرده‌اند پايبند هستند و هر ساله به اين پيام لبيك مي‌گويند.
وي در خصوص راهپيمايي زائران ايراني عتبات عاليات به مناسبت روز جهاني قدس گفت: زائراني كه هم اكنون در عتبات عاليات به سر مي‌برند به نشانه حمايت مردم مظلوم غزه در شهرهاي كربلا و نجف راهپيمايي كردند تا حمايت خود را از مردم مظلوم غزه نشان دهند و جنايت رژيم صهيونيستي را محكوم كنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران