احتمال اعزام مجدد زائران به کاظمین پس از رمضان احتمال اعزام مجدد زائران به کاظمین پس از رمضان احتمال اعزام مجدد زائران به کاظمین پس از رمضان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
احتمال اعزام مجدد زائران به کاظمین پس از رمضان احتمال اعزام مجدد زائران به کاظمین پس از رمضان احتمال اعزام مجدد زائران به کاظمین پس از رمضان احتمال اعزام مجدد زائران به کاظمین پس از رمضان احتمال اعزام مجدد زائران به کاظمین پس از رمضان

احتمال اعزام مجدد زائران به کاظمین پس از رمضان

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، از تلاش این سازمان برای اعزام مجدد زائران ایرانی به کاظمین پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايرنا، محسن نظافتي مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت، از تلاش اين سازمان براي اعزام مجدد زائران ايراني به كاظمين پس از ماه مبارك رمضان خبر داد و افزود: اعزام زائران ايراني عتبات عاليات عراق به كاظمين از اواخر خرداد ماه به دليل وضعيت امنيتي اين كشور متوقف شده بود، اما سازمان حج و زيارت در حال بررسي شرايط و مذاكره براي اعزام مجدد زائران ايراني به كاظمين است.
وي گفت: در تلاش هستيم حدالامكان زيارت كاظمين براي زائران ايراني به صورت عبوري و چند ساعته فراهم شود.
اين مقام مسوول در سازمان حج و زيارت درمورد اعزام زميني زائران ايراني نيز افزود: اين موضوع در دست بررسي سازمان حج و زيارت قرار دارد تا مجددا اعزام‌هاي زميني زائران به جريان بيافتد.
نظافتي با بيان اينكه اعزام زائران ايراني به عتبات عاليات در مرحله جديد از ۲۳ تير ماه آغاز شده، ادامه داد: بطور قطع حجم اعزام زائران ايراني به عتبات عاليات افزايش مي‌يابد.
مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت پيش بيني كرد، اعزام زائران ايراني به عتبات عاليات با پايان ماه مبارك رمضان، ۴۰ تا ۵۰ درصد افزايش يابد.
نظافتي همچنين به تفاهمنامه اخير سازمان حج و زيارت با سازمان دانش آموزي اشاره كرد و گفت: سازمان حج و زيارت براي اعزام دانش آموزان به عتبات عاليات مشكلي ندارد و هر تعداد كه مد نظر سازمان دانش آموزي باشد، مي‌توانيم اعزام كنيم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران