برگزاری مراسم وداع با رمضان امشب در حرم رضوی برگزاری مراسم وداع با رمضان امشب در حرم رضوی برگزاری مراسم وداع با رمضان امشب در حرم رضوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری مراسم وداع با رمضان امشب در حرم رضوی برگزاری مراسم وداع با رمضان امشب در حرم رضوی برگزاری مراسم وداع با رمضان امشب در حرم رضوی برگزاری مراسم وداع با رمضان امشب در حرم رضوی برگزاری مراسم وداع با رمضان امشب در حرم رضوی

برگزاری مراسم وداع با رمضان امشب در حرم رضوی

مراسم ویژه وداع ماه مبارک رمضان امشب در حرم مطهر رضوی در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام محمود روحاني نژاد، رييس اداره تبليغات و مناسب هاي وِيژه آستان قدس رضوي ، از برگزاري مراسم ويژه وداع ماه مبارك رمضان در حرم رضوي در آستانه حلول ماه شوال خبر داد.
وي تصريح كرد: در اين مراسم كه يكشنبه پنجم مرداد ماه ساعت 21:00 تا 23:00 در صحن جامع رضوي برگزار مي شود، حجت الاسلام والمسلمين قرائتي به ايراد سخنراني مي پردازد، مداحان ذاكران اهل بيت(ع) محمدعطاپور دعاي وداع را قرائت و سيدجعفر ماهرخسار نيز مديحه سرايي مي كنند.
وي با اشاره به برنامه هاي پاياني ماه مبارك رمضان عنوان كرد: در روزهاي آخر رمضان به پيروي از سنت حسنه نبوي، مراسم معنوي «اعتكاف رضويون» با حضور فعالان و نخبگان فرهنگي جوان شهر مشهد، از 31 تيرماه تا 2مرداد، مصادف با 24، 25 و 26 ماه رمضان در شبستان نجف آبادي مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوي برگزار شد.
گفتني است، اعتكاف رضويون از 24 تا 26 ماه رمضان ويژه فعالان فرهنگي، نخبگان، دانشجويان در مسجد گوهر شاد حرم رضوي حضور معنوي و باشكوهي از جوانان را در حرم مطهر رضوي به نمايش گذاشت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران