اقامه نماز عید فطر زائران عتبات در کربلا و نجف عکس اقامه نماز عید فطر زائران عتبات در کربلا و نجف عکس اقامه نماز عید فطر زائران عتبات در کربلا و نجف عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اقامه نماز عید فطر زائران عتبات در کربلا و نجف عکس اقامه نماز عید فطر زائران عتبات در کربلا و نجف عکس اقامه نماز عید فطر زائران عتبات در کربلا و نجف عکس اقامه نماز عید فطر زائران عتبات در کربلا و نجف عکس اقامه نماز عید فطر زائران عتبات در کربلا و نجف عکس

اقامه نماز عید فطر زائران عتبات در کربلا و نجف عکس

همزمان با ایران اسلامی، زائران کشورمان نیز نماز عیدفطر را در شهرهای کربلای معلی و نجف اشرف در عراق اقامه‌ کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، همزمان با ايران اسلامي، زائران كشورمان نيز نماز عيدفطر را در شهرهاي كربلاي معلي و نجف اشرف در عراق اقامه كردند.
مرحله جديد اعزام‌ها كه از ابتداي ماه مبارك رمضان متوقف شده بود از ۲۳ تيرماه از سر گرفته شد و پيش بيني ما اين است كه پس از پايان ماه مبارك رمضان اعزام‌ها ۴۰ تا ۵۰ درصد افزايش داشته باشد.
نام نويسي متقاضيان در كاروان‌هاي مرحله جديد اعزام‌هاي عتبات عاليات از ۱۰ تير ماه آغاز شد و ۲۳ تير ماه نيز نخستين گروه زائران اين مرحله عازم نجف اشرف شدند.
هزينه سفر به عتبات در مرحله جديد اعزام‌ها هشت تا ۱۰ درصد كاهش يافته است و مرحله جديد اعزام زائران ايراني به عتبات عاليات تا چهارم مهر ماه ادامه خواهد داشت و اعزام‌ها به صورت هوايي انجام مي‌شود.
عكس: محمد دهقاني




نظرات کاربران