فراخوان طراحی لوگو ستاد فرهنگی اربعین فراخوان طراحی لوگو ستاد فرهنگی اربعین فراخوان طراحی لوگو ستاد فرهنگی اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فراخوان طراحی لوگو ستاد فرهنگی اربعین فراخوان طراحی لوگو ستاد فرهنگی اربعین فراخوان طراحی لوگو ستاد فرهنگی اربعین فراخوان طراحی لوگو ستاد فرهنگی اربعین فراخوان طراحی لوگو ستاد فرهنگی اربعین

فراخوان طراحی لوگو ستاد فرهنگی اربعین

ستاد فرهنگی اربعین بعثه‌ مقام معظم رهبری برای طراحی لوگو (نشان) این ستاد فراخوان داد و از همه هنرمندان خواست تا طراح‌های پیشنهاد خود را به این ستاد ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، ستاد فرهنگي اربعين و مناسبت‌هاي ويژه، طي دستور حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسكر در بعثه‌ مقام معظم رهبري تشكيل شده است، اين ستاد با تشكيل كميته‌هاي طرح و برنامه، هماهنگي و ارتباطات و تبليغات با حضور كارشناسان حوزه و دانشگاه ونيز راه‌اندازي دبيرخانه و تعيين دبير آن، فعاليت خود را آغاز كرده است.
براساس اين گزارش،‌ستاد فرهنگي اربعين و مناسبت‌هاي ويژه در تلاش است با همفكري، همكاري واستفاده از ظرفيت و توانايي همه موسسات، دستگاه‌ها و سازمان‌هاي دولتي و مردم نهاد نسبت به سازماندهي، راهبري و سامان بخشي و گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي در بين زائراني كه در ايام اربعين و مناسبت‌هاي ويژه راهي عتبات مي‌شوند اقدام نمايد.
اين گزارش حاكي است،‌ تمامي علاقمندان و عاشقان ابا عبدالله الحسين (عليه‌السلام) كه در زمينه طراحي، مهارت دارند دعوت مي‌شود در اين اقدام فرهنگي معنوي شركت نمايند.
د،‌جنبه فرهنگي، مذهبي و معنوي كار لحاظ شود، قابليت استفاده به صورت تك رنگ و يا چهاررنگ (تمام رنگي) و احتمال استفاده به صورت سه بعدي را دارا باشد، طراح بايستي براي هركدام از المان‌هاي استفاده شده در طرح توجيه مفهومي، هنري و زيبايي شناختي ارائه نمايد.
همچنين از استفاده از مظاهر و نمادهاي گروه‌ها و مكاتب غيرديني و منحرف در طرح اجتناب گردد و طرح‌هاي ارسالي بايد قابليت استفاده به دو زبان فارسي و انگليسي را داشته باشد. هنرمندان از ارسال طرح‌هاي تكراري و لوگوهايي كه در جاهاي ديگر بكار رفته خودداري كنند. شركت در فراخوان و ارائه طرح براي عموم علاقمندان آزاد است و علاوه بر بهره مندي از اجر معنوي، به طرح برگزيده هديه اي (سفر زيارتي) اهدا مي‌شود.
تمامي حقوق استفاده از نشان‌هاي برگزيده در هر زمان به صورت انحصاري به ستاد فرهنگي اربعين و مناسبت‌هاي ويژه تعلق خواهد داشت و چنانچه نسبت به مالكيت معنوي هريك از آثار ارائه شده هرگونه ادعا از سوي ديگران مطرح شود در صورت اثبات اين موضوع، عواقب حقوقي آن متوجه شركت كننده و ارائه دهنده طرح بوده و ستاد در حذف اين طرح اختيار تام دارد.
هنرمنندان جهت ارسال آثار از ۱۰ مرداد تا ۱۰ شهريور ۹۳ فرصت داردند تا آثار خود را به نشاني http://zaer.hajj.ir/Forms/FarakhanLogo.aspx ارسال كنند. جهت ارسال آثار كليك نماييد.
طرح‌ها بايستي به صورت فايل و در يكي از فرمت‌هاي رايج به همراه مشخصات طراح و توضيحات طرح ارائه شوند.
علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره ۳۷۸۴۱۵۰۱ - 025 تماس بگيرند.


| شناسه مطلب: 47062




اربعين فرهنگي



نظرات کاربران