فراهم شدن یک امکان جدید برای کاربران سایت حج فراهم شدن یک امکان جدید برای کاربران سایت حج فراهم شدن یک امکان جدید برای کاربران سایت حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فراهم شدن یک امکان جدید برای کاربران سایت حج فراهم شدن یک امکان جدید برای کاربران سایت حج فراهم شدن یک امکان جدید برای کاربران سایت حج فراهم شدن یک امکان جدید برای کاربران سایت حج فراهم شدن یک امکان جدید برای کاربران سایت حج

فراهم شدن یک امکان جدید برای کاربران سایت حج

مدیر پایگاه‌ اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری، از فراهم شدن یک امکان جدید برای کاربران پایگاه‌ اطلاع رسانی حج خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش بخش فنی سایت، بخش کلیدواژه‌ها در پایگاه‌ اطلاع رسانی حج فعال شد.

حجت‌الاسلام بركت‌رضايي از فراهم شدن يك امكان جديد براي كاربران پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش بخش فني سايت، بخش كليدواژه‌ها در پايگاه اطلاع رساني حج فعال شد.
وي افزود: كاربران با مراجعه به بخش كليدواژه‌ها مي‌توانند بيشترين اخبار و كلمات كليدي و كاربردي در سايت حج را مشاهده و مطالب مورد نظر خود را از اين طريق جستجو كنند.
مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري، خاطر نشان كرد: بخش كليدواژه‌ها در گذشته در صفحه خبرگزاري حج فعال بود كه از اين پس در صفحه نخست پرتال حج قرار گرفته است و قابل دسترسي براي همگان است.
وي با بيان اينكه در حال حاضر بيش از صد كليدواژه پركاربرد در اين بخش فعال است، ادامه داد: كلمات عمره مفرده، كربلا، مكه، مدينه، عربتسان، حج تمتع، عتبات، اربعين، امام رضا، امام حسين،‌مسجدالحرام، امام رضا، اهل سنت و عمره دانشجويي بيشترين اخبار را به خود اختصاص داده‌اند به همين منظور در ابر كليدواژه نسبت به ساير كليدواژه‌ها درشت‌تر وپررنگ‌تر ديده مي‌شوند.





نظرات کاربران