بدرقه زائران از مساجد به فرودگاه امام صورت میگیرد بدرقه زائران از مساجد به فرودگاه امام صورت میگیرد بدرقه زائران از مساجد به فرودگاه امام صورت میگیرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بدرقه زائران از مساجد به فرودگاه امام صورت میگیرد بدرقه زائران از مساجد به فرودگاه امام صورت میگیرد بدرقه زائران از مساجد به فرودگاه امام صورت میگیرد بدرقه زائران از مساجد به فرودگاه امام صورت میگیرد بدرقه زائران از مساجد به فرودگاه امام صورت میگیرد

بدرقه زائران از مساجد به فرودگاه امام صورت میگیرد

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) افزود: برای جلوگیری از ترافیک در انتقال زائران حج تمتع از فرودگاه امام (ره)، زائران بدون حضور بدرقه‌کنندگان، از مساجد به فرودگاه منتقل می‌شوند

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از نسيم، سعيد چلندري تصريح كرد: با هماهنگي سازمان حج و زيارت مقرر شده كه مراسم خداحافظي با زائران در مساجد انجام و عمليات انتقال زائران به فرودگاه از طريق اتوبوس صورت گيرد.
وي خاطرنشان كرد: بار زائران نيز ۲۴ ساعت پس از بازگشت ار طريق پست براي آنان ارسال مي‌شود.
چلندري با اعلام آمادگي فرودگاه‌ امام‌خميني (ره) در پذيرايي از زائران خانه خدا گفت: سالن حج اين فرودگاه كه مراحل پاياني آماده‌سازي را پشت سر مي‌گذارد، در مساحتي به وسعت ۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در سه طبقه آماده خدمت‌رساني به زائران سرزمين الهي است.
مديركل فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) اظهار داشت: طبقه زيرين اين سالن در مساحت ۸۰۰ مترمربع براي استراحت و نماز اختصاص داده شده و دو طبقه ديگر نيز شامل سالن انتظار، چك و بازرسي و توجيه زائران از سوي پليس است.
به گفته چلندري بهره‌برداري از اين سالن كه روي بلوار فرودگاه و در ارتفاع هشت متري واقع شده، شنبه هشتم شهريور ماه با حضور وزير راه و شهرسازي صورت مي‌گيرد.
۴۶ چشمه بهداشتي در محوطه مستقبلين، ۲۴ چشمه بهداشتي در ورودي و خروجي سالن، نصب ۷۰ دستگاه نمايشگر، نصب ۱۰ گيت چك و بازرسي سپاه و پليس، سيستم‌هاي گرمايشي و سرمايشي از جمله امكاناتي است كه در اين سالن در نظر گرفته شده است.
مديركل فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) اظهار داشت: عمليات انتقال زائران حج تمتع با اعزام ۲۱ هزار زائر شش استان تهران، قم، لرستان، سمنان، البرز و قزوين صورت انجام مي‌شود.
عمليات انتقال زائران حج تمتع از ۱۴ شهريور ماه آغاز مي‌شود.




نظرات کاربران