ممنوعیت صدور روادید عمره در ماه‌های رجب و شعبان ممنوعیت صدور روادید عمره در ماه‌های رجب و شعبان ممنوعیت صدور روادید عمره در ماه‌های رجب و شعبان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ممنوعیت صدور روادید عمره در ماه‌های رجب و شعبان ممنوعیت صدور روادید عمره در ماه‌های رجب و شعبان ممنوعیت صدور روادید عمره در ماه‌های رجب و شعبان ممنوعیت صدور روادید عمره در ماه‌های رجب و شعبان ممنوعیت صدور روادید عمره در ماه‌های رجب و شعبان

ممنوعیت صدور روادید عمره در ماه‌های رجب و شعبان

وزارت حج عربستان، صدور روادید عمره موسم سال آینده در ماه‌های رجب و شعبان را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج، وزارت حج عربستان، صدور رواديد عمره موسم سال آينده در ماه‌هاي رجب و شعبان را ممنوع اعلام كرد.
وزارت حج عربستان اعلام كرد: تنها زائراني مي توانند در ايام رجبيه و شعبانيه به عمره اعزام شوند كه از قبل رواديد عمره را دريافت كرده باشند، زيرا در اين ايام رواديدي براي زائران صادر نخواهد شد.
طبق مقررات مشخص شده، مدت زمان حضور عمره گزاران در سرزمين وحي، ۳۰ روز خواهد بود و كسي اجازه حضور بيش از اين مدت را در خاك عربستان ندارد.
وزارت حج عربستان تاكيد كرده است كه روزانه برابر با ۵۰۰ هزار رواديد براي عمره‌گزاران جهان اسلام صادر مي‌شود كه اين رواديد شامل زائران داخلي و خارجي خواهند بود.
منابع روزنامه عكاظ گفتند: وزارت حج، معيارهاي جديدي را پس از بررسي موسم عمره گذشته به عنوان مقدمه اي براي موسم عمره جديد در سال ۱۴۳۶ ق وضع كرده است. از جمله شروط و معيارها اين است كه درخواست رواديد عمره در سال آينده بر اساس طرحهاي تصويب شده از سوي وزارت حج در چارچوب ضوابط باشد.
وزارت حج عربستان بر ضرورت عدم عقد قراردادهاي مالي پيش از تصويب طرح عملياتي تاكيد كرد و هشدار داد: در صورت افزايش قيمت خدماتي عمره از سوي شركت‌هاي مجاز خدماتي، ارائه كننده آن خدمات مورد بازخواست و مجازات قرار مي‌گيرد كه ممكن است تا حد لغو مجوز پيش برود.
وزارت حج به تمجيد از شركتهايي اشاره كرد كه بالاترين ميزان عملكرد و تمايز (كيفيت برتر نسبت به شركتهاي ديگر) را بر اساس شاخصهايي كه وزارت حج تعيين كرده، داشته باشند.
بر اساس بيانيه وزارت حج عربستان، ۱۰۰ امتياز براي عملكرد شركتهاي داراي مجوز در زمينه خدمات رساني به زائران حرمين شريفين در نظر گرفته شده است.


| شناسه مطلب: 47459




عمره مفرده رواديد



نظرات کاربران