درگذشت دومین زائر ایرانی در مدینه‌منوره درگذشت دومین زائر ایرانی در مدینه‌منوره درگذشت دومین زائر ایرانی در مدینه‌منوره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درگذشت دومین زائر ایرانی در مدینه‌منوره درگذشت دومین زائر ایرانی در مدینه‌منوره درگذشت دومین زائر ایرانی در مدینه‌منوره درگذشت دومین زائر ایرانی در مدینه‌منوره درگذشت دومین زائر ایرانی در مدینه‌منوره

درگذشت دومین زائر ایرانی در مدینه‌منوره

دومین زائر ایرانی که از عوامل کاروان‌های خارج‌ازکشور بود، دیروز در مدینه‌منوره درگذشت.

معاون هيات پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال‌احمر با اعلام اين خبر به پايگاه اطلاع‌رساني حج گفت كه مرحوم «رحيم مسلم‌زاده» در حال تردد در خيابان دچار حمله قلبي شده و پس از انتقال به بيمارستان توسط اورژانس سعودي، فوت كرده است. وي متولد 1341 و كمتر از يك روز قبل به مدينه وارد شده بوده است.
دكتر سيدامين‌رضا طباطبايي درباره وضعيت ديگر ايراني‌هاي زائر در مدينه‌منوره هم گفت كه هم‌اكنون چهار بيمار در بيمارستان بستري هستند، اما به‌طور كلي وضعيت عمومي زائران ايراني مطلوب است. هيچ‌كدام از اين افراد در اثر سانحه به بيمارستان اعزام نشده‌اند.
وي به افزايش تعداد مراجعات به درمانگاه‌هاي هتل‌ها به رقم هشت هزار عدد اشاره و اضافه كرد: سرماخوردگي و گرفتگي‌هاي عضلاني عمده‌ترين علت مراجعه زائران به پزشكان است.
اولين زائر ايراني فوت‌شده در حج امسال يك بانوي شيرازي بود.


| شناسه مطلب: 47840




مدينه حج۹۳



نظرات کاربران