فعالیت پزشکان ایرانی در ۵۶ هتل مکه‌مکرمه فعالیت پزشکان ایرانی در ۵۶ هتل مکه‌مکرمه فعالیت پزشکان ایرانی در ۵۶ هتل مکه‌مکرمه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فعالیت پزشکان ایرانی در ۵۶ هتل مکه‌مکرمه فعالیت پزشکان ایرانی در ۵۶ هتل مکه‌مکرمه فعالیت پزشکان ایرانی در ۵۶ هتل مکه‌مکرمه فعالیت پزشکان ایرانی در ۵۶ هتل مکه‌مکرمه فعالیت پزشکان ایرانی در ۵۶ هتل مکه‌مکرمه

فعالیت پزشکان ایرانی در ۵۶ هتل مکه‌مکرمه

مدیر بیمارستان ایرانیان در مکه‌مکرمه با ارائه گزارشی از خدمات پزشکی زائران در این شهر مقدس از فعالیت شبانه‌روزی مراکز درمانی خبر داد و گفت: در حال حاضر زائران ایرانی در ۵۶ اقامتگاه اسکان داده شده‌اند که در همه این هتل‌ها، پزشکان ایرانی برای خدمت رسانی به زائران کشورمان حضور دارند.

دكتر فاضل شيرخاني، مدير بيمارستان ايرانيان در مكه‌مكرمه در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج گفت: تعداد مراجعات تخصصي تا امروز به درمانگاه‌هاي مكه معظمه،‌نسبت به سال گذشته كمتر از يكصد مورد بوده و پيش‌بيني مي‌شود در روزهاي آينده افزايش يابد.
وي با بيان اين كه تمامي خدمات پزشكي در مكه به صورت شبانه روزي و رايگان ارائه مي‌شود، افزود: با توجه به افزايش تعداد زائران ايراني در مكه مكرمه،‌در روزهاي آينده تعداد مراجعات به درمانگاه‌ها و مراكز پزشكي حج وزيارت افزايش خواهد يافت.
دكتر فاضل شيرخاني تاكيد كرد: در حال حاضر پنج درمانگاه زنان در مكه مشغول فعاليت است كه با افزايش تعداد زائران، ساعت كاري آن‌ها نيز افزايش مي‌يابد تا پزشكان عزيز خدمات بهتري به زائران ارائه كنند.
وي به بستري‌شدن دو زائر به علت شكستگي پا در بيمارستان و ترخيص آن‌ها خبر داد و اضافه كرد كه هم‌اكنون نيز يك زائر ايراني در بيمارستاني در مكه، تحت مراقبت قرار دارد.
بيمارستان مركز پزشكي مكه در منطقه عزيزيه و شارع الوعده قرار دارد و انواع خدمات تخصصي پزشكي در آن ارائه مي‌شود. در اين بيمارستان، واحد دندان‌پزشكي نيز داير است.
ورود مستقيم زائران ايراني به مكه‌مكرمه از روز سه‌شنبه آغاز شده است.




نظرات کاربران