یکشب اقامت درمشهد چقدر تمام می‌شود؟ یکشب اقامت درمشهد چقدر تمام می‌شود؟ یکشب اقامت درمشهد چقدر تمام می‌شود؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یکشب اقامت درمشهد چقدر تمام می‌شود؟ یکشب اقامت درمشهد چقدر تمام می‌شود؟ یکشب اقامت درمشهد چقدر تمام می‌شود؟ یکشب اقامت درمشهد چقدر تمام می‌شود؟ یکشب اقامت درمشهد چقدر تمام می‌شود؟

یکشب اقامت درمشهد چقدر تمام می‌شود؟

رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی گفت: میانگین نرخ اسکان در مشهد از ۵۰ هزار تومان در هتل‌های یک ستاره تا ۳۵۰ هزار تومان در هتل‌های ۵ ستاره برای اتاق‌های معمولی دو نفره با صبحانه است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد قانعي رئيس اتحاديه هتل‌داران خراسان رضوي، درباره نرخ هتل‌هاي شهر مشهد و كاهش و يا افزايش اين نرخ‌ها در فصول مختلف سال، گفت: نرخ‌ها در دوره يك ساله كامل و ثابت است و هيچ يك از هتل‌داران نمي‌توانند در فصول خاص اين نرخ را افزايش دهند مگر اينكه به دليل خدمات ويژه خود، تقاضاي افزايش نرخ داده و اين تقاضا در كميته نرخ‌گذاري اتحاديه بررسي شود.
وي اضافه كرد: اينكه نرخ هتل‌ها پس از ايام پيك كاهش مي‌يابد، به اين دليل است كه برخي از آنها براساس شرايط بازاريابي به مسافران خود امتيازاتي داده و يا تخفيف‌هايي اعمال مي‌كنند.
قانعي گفت: براساس نرخ اعلام شده، ميانگين نرخ اسكان از ۵۰ هزار تومان در هتل‌هاي يك ستاره تا ۳۵۰ هزار تومان در هتل‌هاي ۵ ستاره براي اتاق‌هاي معمولي دو نفره با صبحانه است كه اگر اتاق‌ها براي تعداد افراد بيشتري درنظر گرفته شود و يا به صورت سوئيت و ويژه باشد قيمت‌ها با اين نرخ متفاوت است.
وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر هتلي كه در قالب تاريخي و ميراثي در مشهد فعاليت كند، وجود ندارد و با توجه به اينكه هتل‌هاي قديمي جذابيت چنداني نداشتند بازسازي نشده‌اند. اينكه هتلي تاريخي در شهر اصفهان فعاليت خاص دارد به دليل وجود تعداد كم اين گونه هتل‌ها در آن شهر است كه موجب رزرو طولاني مدت آن مي‌شود.
قانعي با بيان اينكه تنوع اماكن اقامتي در مشهد زياد است و امكانات جانبي هتل‌هاي مشهد در سطح عالي است، افزود: در حال حاضر ۸ هتل ۵ ستاره و ممتاز و تعداد زيادي هتل‌هاي ۱ تا ۴ ستاره در شهر مشهد در حال فعاليت است كه هتل‌هاي هماي يك و دو پارس، پرديسان، قصر طلايي، درويشي، قصر الماس و مدينه‌الرضا هتل‌هاي ۵ ستاره و ممتاز مشهد به شمار مي‌روند.
وي اظهار كرد: در نظرسنجي و بررسي‌هاي به عمل آمده در سطح هتل‌هاي مشهد در سال‌جاري، تاكنون مورد خاصي از نظر شكايات و يا تخلف مشاهده نشده و تنها يك يا دو هتلي كه در برخي از زمينه‌ها دچار ضعف بوده‌اند، مورد تنزل درجه قرار خواهند گرفت.
قانعي از امكانات تفريحي و ورزشي، استخر، سونا، جكوزي، فضاهاي بزرگ براي برگزاري مراسم و ميهماني و نيز همايش و بازارهاي خوب اطراف هتل‌ها به عنوان امكانات جانبي مطلوب و مناسب در هتل‌هاي شهر مشهد نام برد.
رئيس اتحاديه هتل‌داران خراسان رضوي خاطرنشان كرد: شايد برخي هتل‌هاي ما در مقايسه با ساير كشورها از كمبود امكانات برخوردار باشند كه دليل آن مسائل ديني و امكانات خلاف اخلاق و فرهنگ ما در هتل‌هاي آن كشورها است. امكانات جانبي هتل‌هاي مشهد با استانداردهاي بين‌المللي و در سطح عالي مطابقت داشته و كم‌نظير است.
قانعي با اشاره به نرخ هتل، ضعف در ارائه خدمات و نظافت و بهداشت به عنوان تخلفات احتمالي در هتل‌ها گفت: با توجه به اينكه نظارت و بازرسي‌هاي دائمي و دوره‌اي از هتل‌هاي سطح استان انجام مي‌شود، خوشبختانه تخلف خاصي را شاهد نبوده‌ايم.
وي يادآور شد: مسافران هم مي‌توانند از طريق شماره‌هاي اعلام شده در هتل‌ها شكايات خود را به اتحاديه اطلاع دهند و تا ۱۵ دقيقه پس از اعلام شكايت به اتحاديه، بازرس و كارشناسان ما براي رسيدگي در محل حضور مي‌يابند. منبع:ايسنا




مطالب مرتبط

نظرات کاربران