حمل داروهای کدئین‌دار توسط زائران حج ممنوع است حمل داروهای کدئین‌دار توسط زائران حج ممنوع است حمل داروهای کدئین‌دار توسط زائران حج ممنوع است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمل داروهای کدئین‌دار توسط زائران حج ممنوع است حمل داروهای کدئین‌دار توسط زائران حج ممنوع است حمل داروهای کدئین‌دار توسط زائران حج ممنوع است حمل داروهای کدئین‌دار توسط زائران حج ممنوع است حمل داروهای کدئین‌دار توسط زائران حج ممنوع است

حمل داروهای کدئین‌دار توسط زائران حج ممنوع است

زائران دقت کنند که از همراه داشتن هرگونه مواد اسیدی همانند آبلیمو و مشتقات آن برای حفظ امنیت برای امنیت پرواز جدا خودداری کنند.بر اساس قوانین پلیس عربستان حمل داروهای کدئین‌دار نیز جرم محسوب می‌شود و پلیس عربستان برخورد شدیدی با این افراد خواهد داشت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از قدس آنلاين، سرهنگ «محمد رحيم رادان» ضمن تاكيد بر هشدارهاي پليسي به زائران حج تمتع اظهار داشت: به طور قطع هر كدام از زائران سال‌‌هاي زيادي را براي مشرف شدن به اين سفر معنوي در انتظار بوده‌اند و مسئولان مربوطه و پليس براي جلوگيري از بروز هرگونه مشكل براي زائران هشدارهاي بسياري را در خصوص حمل انواع مواد مخدر و قرص‌ها و شربت‌هاي ممنوعه ارائه كرده‌اند.
اين مقام نظامي گفت: پليس فرودگاه استان يزد نيز با در اختيار داشتن انواع دستگاه‌ها و لوازم كمك بازرسي پيشرفته و نيروهاي مجرب و كارآزموده و با اقدامات روانشناختي براي حفظ شأن و منزلت زائر در برابر اعمال قانون قوانين سختگيرانه پليس عربستان با جديت انجام وظيفه خواهد كرد.
رادان افزود: حمل هرگونه مواد مخدر سنتي و صنعتي، قرص‌ها و شربت‌هاي ممنوعه به هر ميزان حتي ميزان جزئي جرم محسوب مي‌شود و در صورت كشف، برابر قانون ضمن ممانعت از سفر زائر، پرونده قضايي تشكيل و فرد مورد نظر به مقام قضايي معرفي خواهد شد.
وي گفت: بر اساس قوانين پليس عربستان حمل داروهاي كدئين‌دار نيز جرم محسوب مي‌شود و پليس عربستان برخورد شديدي با اين افراد خواهد داشت.
سرهنگ «محمد رحيم رادان» تصريح كرد: زائران دقت كنند كه از همراه داشتن هرگونه مواد اسيدي همانند آبليمو و مشتقات آن براي حفظ امنيت براي امنيت پرواز جدا خودداري كنند.
فرمانده پليس فرودگاه‌هاي استان يزد در پايان متذكر شد: در كشور عربستان كهولت سن و يا بيماري توجيه مناسبي براي جرم ارتكابي نخواهد بود و در صورت مشاهده موارد مذكور به شدت با مجرم برخورد خواهد شد.


| شناسه مطلب: 47904




مواد مخدر حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران