حرم امام علی را با این نرم افزار مجازی زیارت کنید حرم امام علی را با این نرم افزار مجازی زیارت کنید حرم امام علی را با این نرم افزار مجازی زیارت کنید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حرم امام علی را با این نرم افزار مجازی زیارت کنید حرم امام علی را با این نرم افزار مجازی زیارت کنید حرم امام علی را با این نرم افزار مجازی زیارت کنید حرم امام علی را با این نرم افزار مجازی زیارت کنید حرم امام علی را با این نرم افزار مجازی زیارت کنید

حرم امام علی را با این نرم افزار مجازی زیارت کنید

همزمان با عید سعید غدیر خم، از نرم افزار شبیه سازی حرم مطهر امیرالمومنین (ع) در موزه امام علی (ع) رونمایی شد. این نرم افزار امکان زیارت مجازی حرم شریف مولای متقیان امام علی (علیه السلام) را در فضایی سه بعدی با همه جزئیات فراهم می‌کند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مدير توليد اين نرم افزار در اين باره گفت: اين نرم افزار امكان زيارت مجازي حرم شريف مولاي متقيان امام علي (عليه السلام) را در فضايي سه بعدي با همه جزئيات فراهم مي‌كند.
مجيد اسماعيلي افزود: در اين نرم افزار علاوه بر زيارتنامه حضرت علي (ع)، ‌ امكان دسترسي به خطبه‌ها، نامه‌ها، حكمت‌ها و غررالحكم آن حضرت وجود دارد.
وي با اشاره به توليد نرم افزارهاي شبيه سازي اماكن متبركه با عنوان سايه‌هاي ملكوت يادآور شد: ‌ قبل از اين نيز از طريق توليد نرم افزارهاي شبيه سازي مسجد الحرام، حرم سامرا ‌و حرم مطهر امام هشتم امكان زيارت مجازي اين اماكن شريف فراهم شده بود و قرار است به زودي از نرم افزارهاي مربوط به اماكن متبركه ديگر رونمايي شود.
نرم افزارهاي سايه‌هاي ملكوت با حمايت دانشگاه امام صادق (عليه السلام) توليد مي‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران