استقبال پرشکوه از نکونام در بازگشت از سفر حج استقبال پرشکوه از نکونام در بازگشت از سفر حج استقبال پرشکوه از نکونام در بازگشت از سفر حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال پرشکوه از نکونام در بازگشت از سفر حج استقبال پرشکوه از نکونام در بازگشت از سفر حج استقبال پرشکوه از نکونام در بازگشت از سفر حج استقبال پرشکوه از نکونام در بازگشت از سفر حج استقبال پرشکوه از نکونام در بازگشت از سفر حج

استقبال پرشکوه از نکونام در بازگشت از سفر حج

مراسم استقبال از نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در بازگشت از سفر حج تمتع با حضور پرشکوه مردم و مسئولان استان در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايكنا، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدعلي نكونام، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري، در مراسم استقبال مردم از وي با تقدير از آحاد مردم و مسئولان استان و آرزوي تشرف همه مردم استان به سفر مكه مكرمه و مدينه منوره، حج تمتع را سفر معنويت و اخلاص دانست.
وي با بيان اينكه خداي متعال حج تمتع را قرار داده تا معرفت و شناخت مسلمانان افزايش پيدا كند، تصريح كرد: سفر حج تمتع سفر شناخت و باور به قدرت، عظمت و كسب معرفت نسبت به خداي متعال است.
حجت الاسلام نكونام سفر حج تمتع را سرشار از معنويت، اخلاص و شناخت دانست و گفت: انسان در آن فضا دل و جانش از تمام تعلقات دنيوي و مادي كنده مي‌شود و تنها به عظمت خداي متعال و حقارت خود پي مي‌برد.
وي با بيان اينكه بنده انتظار چنين استقبال بي‌نظير مردمي را نداشتم، خاطرنشان كرد: در آينده و در خطبه‌هاي نماز جمعه و ديدار با مردم و مسئولان بركات و فضائل سفر خود به حج تمتع را تشريح خواهم كرد.


| شناسه مطلب: 48695




حج تمتع حج ۹۳



مطالب مرتبط

نظرات کاربران