حج یک ظرفیت عمیق برای جامعه سازی است حج یک ظرفیت عمیق برای جامعه سازی است حج یک ظرفیت عمیق برای جامعه سازی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حج یک ظرفیت عمیق برای جامعه سازی است حج یک ظرفیت عمیق برای جامعه سازی است حج یک ظرفیت عمیق برای جامعه سازی است حج یک ظرفیت عمیق برای جامعه سازی است حج یک ظرفیت عمیق برای جامعه سازی است

حج یک ظرفیت عمیق برای جامعه سازی است

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرکرد، حج را یک ظرفیت عمیق برای جامعه سازی عنوان کرد و گفت: در مجموع عباداتی که خداوند برای انسان قرار داده است حج یک عبادت ویژه است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از شبستان، حجت الاسلام محمد علي نكونام، نماينده ولي فقيه در استان وامام جمعه شهركرد، شب گذشته «۲۸ مهر» در شوراي فرهنگ عمومي با اشاره به اينكه همه عبادت‌ها براي ارتباط عميق با خداي تبارك وتعالي است، گفت: حج يك عبادت ويژه است.
وي بر لزوم ارتباط قوي و مستحكم بين انسان و خداي متعال تاكيد كرد و افزود: اين ارتباط قوي باعث از بين رفتن موانع، چالش‌ها از سر راه مي‌شود.
نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به اينكه سير عبوديت انسان براي رسيدن به كمالات است تصريح كرد: سير تكاملي حج در ميان برنامه‌هاي كه مشخص است جايگاهي ويژه دارد.
امام جمعه شهركرد حج را در واقع با يك مجموعه مناسك و زمينه وعرصه‌هاي رشد ومعرفت عنوان كرد و گفت: اين يك ظرفيت عميق براي جامعه سازي است. حجت الاسلام نكونام، شناخت وآگاهي كه در حج صورت مي‌گيرد را از اعباد حج عنوان كرد و افزود: ساختن جامعه بر اساس عدالت از ابعاد مهم حج است.


| شناسه مطلب: 48850




حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران