ساماندهی گذرگاه شلمچه وچذابه برای اعزام زائران ساماندهی گذرگاه شلمچه وچذابه برای اعزام زائران ساماندهی گذرگاه شلمچه وچذابه برای اعزام زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ساماندهی گذرگاه شلمچه وچذابه برای اعزام زائران ساماندهی گذرگاه شلمچه وچذابه برای اعزام زائران ساماندهی گذرگاه شلمچه وچذابه برای اعزام زائران ساماندهی گذرگاه شلمچه وچذابه برای اعزام زائران ساماندهی گذرگاه شلمچه وچذابه برای اعزام زائران

ساماندهی گذرگاه شلمچه وچذابه برای اعزام زائران

مدیر حج و زیارت خوزستان از برنامه‌ریزی به منظور ساماندهی دو کذرگاه شلمچه و چذابه به منظور اعزام زائران به عتبات در اربعین خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايكنا،‌ ناصر حويزاوي، مديركل حج و زيارت استان خوزستان، اظهار كرد: از هفته آينده برنامه‌ريزي ساماندهي دو گذرگاه چذابه و شلمچه به منظور اعزام زائران حرم حضرت حسين‌بن علي (ع) و شركت آن‌ها در مراسم اربعين آغاز مي‌شود.
وي بيان كرد: در حال حاضر زائران از مسير زميني مرز چذابه به كربلا اعزام مي‌شوند و به دليل نزديكي فاصله استان خوزستان با عراق اعزام هوايي از استان صورت نخواهد گرفت؛ اما پرواز‌ها به سمت عتبات عاليات از ديگر استان‌هاي كشور صورت مي‌گيرد.
حويزاوي عنوان كرد: در حال حاضر علاقه‌مندان بايد از طريق پايگاه اطلاع‌رساني عتبات نسبت به ثبت‌نام خود اقدام كنند و البته زائران بايد گذرنامه و ويزاي خود را آماده داشته باشند.
مدير حج و زيارت استان خوزستان با اشاره به اينكه در حال حاضر اعزام به عتبات عاليات از مرز شلمچه صورت نمي‌گيرد، گفت: در مراسم اربعين آمادگي كامل براي اعزام هر تعداد زائر وجود دارد.


| شناسه مطلب: 48891




خوزستان عتبات مرز



نظرات کاربران