السدیس: از نقد شفاف در حج استقبال می‌کنیم السدیس: از نقد شفاف در حج استقبال می‌کنیم السدیس: از نقد شفاف در حج استقبال می‌کنیم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
السدیس: از نقد شفاف در حج استقبال می‌کنیم السدیس: از نقد شفاف در حج استقبال می‌کنیم السدیس: از نقد شفاف در حج استقبال می‌کنیم السدیس: از نقد شفاف در حج استقبال می‌کنیم السدیس: از نقد شفاف در حج استقبال می‌کنیم

السدیس: از نقد شفاف در حج استقبال می‌کنیم

رئیس کل امور مسجدالحرام و حرم مطهر نبوی(ص) اعلام کرد:ما از رسانه‌ها نمی‌ترسیم و از نقد هدفند و شفاف و بیان دیدگاه و مشورت درباره هرموضوعی استقبال می‌کنیم.

به گزارش گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از عكاظ، شيخ عبدالرحمن بن عبدالعزيز السديس در مراسمي به مناسبت پايان فعاليتهاي اداره امور حرمين شريفين در موسم عمره و حج گفت: موسم‌هاي حج و عمره با موفقيت به اتمام رسيد.
وي افزود: برنامه ريزي و سازماندهي و نظم اولين پايه و اساس موفقيت اعمال حج بود. موفقيت موسم حج با تجارب فشرده ارتباط دارد.
السديس اظهار داشت: موفقيت موسم حج امسال به عوامل متعددي برمي گردد كه شامل حمايت نامحدود پادشاه، مطالعات و آمادگي‌هاي زودهنگام و طرحهاي مستحكم و اجرا و نظارت دقيق و نيز همكاري ميان اداره كل امور حرمين و دستگاههاي مختلف امنيتي و خدماتي است.
وي از همكاري ميان اداره كل امور حرمين شريفين و دستگاههاي دولتي تقدير كرد و گفت: كميته‌هاي ارزيابي عملكرد كاركنان اداره امور حرمين شريفين كار بررسي عملكرد آن‌ها در موسم اخير را آغاز كرده است.
السديس تصريح كرد: ما از رسانه‌ها نمي‌ترسيم و از نقد هدفند و شفاف و بيان ديدگاه و مشورت درباره هرموضوعي استقبال مي‌كنيم.
وي از رسانه‌ها خواست در همايشي كه اداره روابط عمومي و رسانه‌اي امور حرمين شريفين براي نزديك كردن افكار مسئولان اين و رسانه‌ها برگزار مي‌كند، شركت كنند، السديس هدف از برگزاري اين همايش را خدمت به دين و حرمين شريفين اعلام كرد.
شيخ السديس در پايان از آمادگي‌هاي اداره كل حرمين شريفين براي موسم حج و عمره آينده خبر داد.


| شناسه مطلب: 48898




سديس حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران