انفجارهای نجف در مسیر زائران ایرانی نبوده است انفجارهای نجف در مسیر زائران ایرانی نبوده است انفجارهای نجف در مسیر زائران ایرانی نبوده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انفجارهای نجف در مسیر زائران ایرانی نبوده است انفجارهای نجف در مسیر زائران ایرانی نبوده است انفجارهای نجف در مسیر زائران ایرانی نبوده است انفجارهای نجف در مسیر زائران ایرانی نبوده است انفجارهای نجف در مسیر زائران ایرانی نبوده است

انفجارهای نجف در مسیر زائران ایرانی نبوده است

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: شب گذشته انفجارهایی در جنوب شهر نجف اشرف اتفاق افتاد که خوشبختانه این انفجار‌ها در مسیر زائران ایرانی نبوده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محسن نظافتي، مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت گفت: اعزام زائران ايراني عتبات عاليات بدون مشكل در حال انجام است و خوشبختانه انفجارهاي شب گذشته در نجف اشرف در حاشيه شهر رخ داده است كه مسير زائران ايراني نبوده است و تمام زائران ايراني در سلامت كامل هستند.
وي ادامه داد: پيش ثبت نام عتبات عاليات براي دور جديد اعزام‌ها كه ايام اربعين حسيني را نيز شامل مي‌شود از ۱۰ آبان آغاز مي‌شود.
به گزارش فارس پايگاه خبري عراقي «فلوجه‌نيوز» از انفجار ۲ خودروي بمب‌گذاري شده در جنوب استان نجف اشرف خبر داد كه طي آن چندين نفر كشته و زخمي شدند.
فرماندهي پليس نجف نيز وقوع اين انفجار‌ها را تاييد كرد و گفت كه شب گذشته در نزديكي پايانه خودرو‌ها در جنوب نجف انفجار روي داد و چندين نفر از شهروندان عراقي در اين انفجار‌ها كشته و زخمي شدند.


| شناسه مطلب: 48944




حوادث عتبات نجف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران