برگزاری باشکوه‌ترین محفل شیرخوارگان در مشهد برگزاری باشکوه‌ترین محفل شیرخوارگان در مشهد برگزاری باشکوه‌ترین محفل شیرخوارگان در مشهد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری باشکوه‌ترین محفل شیرخوارگان در مشهد برگزاری باشکوه‌ترین محفل شیرخوارگان در مشهد برگزاری باشکوه‌ترین محفل شیرخوارگان در مشهد برگزاری باشکوه‌ترین محفل شیرخوارگان در مشهد برگزاری باشکوه‌ترین محفل شیرخوارگان در مشهد

برگزاری باشکوه‌ترین محفل شیرخوارگان در مشهد

اشکوه‌ترین محفل شیرخوارگان حسینی در جهان اسلام در مشهد مقدس برگزار می‌شود و در مراسم محفل شیرخوارگان حسینی، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی ارفع به ایراد سخن می‌پردازند و احمد واعظی مرثیه سرایی این مراسم را بر عهده دارند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام سيد جلال حسيني، دبير شوراي عالي فرهنگي آستان قدس رضوي ابراز داشت: در مراسم محفل شيرخوارگان حسيني، حجت الاسلام و المسلمين مهدوي ارفع به ايراد سخن مي‌پردازند و احمد واعظي مرثيه سرايي اين مراسم را بر عهده دارند.
وي زمان برگزاري اين محفل را ۹ آبان جاري ذكر كرد و افزود: محفل شير خوارگان حسيني از ساعت ۱۳ تا ۱۶ در صحن جامع رضوي حرم مطهر برگزار مي‌شود.
حسيني همچنين از برگزاري ويژه برنامه گراميداشت ياد و خاطره شهداي حرم مطهر رضوي در ايام دهه اول محرم خبر داد.
وي اظهار داشت: اين مراسم با مرثيه‌سرايي آقاي ابوطالب خالق‌پور در ۱۳ آبان جاري از ساعت ۱۵ در رواق دارالهدايه حرم مطهر رضوي بر پا مي‌شود.




نظرات کاربران