شیرخوارگان حسینی در ایران و ۲۵۰۰ نقطه جهان شیرخوارگان حسینی در ایران و ۲۵۰۰ نقطه جهان شیرخوارگان حسینی در ایران و ۲۵۰۰ نقطه جهان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شیرخوارگان حسینی در ایران و ۲۵۰۰ نقطه جهان شیرخوارگان حسینی در ایران و ۲۵۰۰ نقطه جهان شیرخوارگان حسینی در ایران و ۲۵۰۰ نقطه جهان شیرخوارگان حسینی در ایران و ۲۵۰۰ نقطه جهان شیرخوارگان حسینی در ایران و ۲۵۰۰ نقطه جهان

شیرخوارگان حسینی در ایران و ۲۵۰۰ نقطه جهان

مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) اعلام کرد که امسال مراسم شیرخوارگان حسینی در ایران و ۲۵۰۰ نقطه جهان برگزار می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، اين مجمع خاطر نشان كرد كه اين مراسم همزمان در روز ششم محرم (جمعه ۹ آبان) در ايران و ۲۵۰۰ نقطه جهان برگزار مي‌شود.
مراسم شيرخوارگان حسيني هر سال اولين جمعه ماه محرم برگزار مي‌شود.
در اين مراسم مادران نوزادان شيرخوار خود را با پوشاندن لباس‌هاي مخصوص در اين اجتماع عظيم حاضر مي‌كنند.
۷۰ كارگاه دوخت لباس شيرخوارگان حسيني از روز ۱۹ ارديبهشت ماه و همزمان با سالروز ولادت حضرت علي اصغر (ع) فعاليت خود را براي تامين لباس‌هاي اين مراسم آغاز كرده‌اند.
در اين كارگاه‌ها با مشاركت ۳ هزار بانوي داوطلب يك ميليون دست لباس مخصوص شيرخوارگان حسيني براي حضور در مراسم اولين جمعه ماه محرم تهيه مي‌شود.
پيش‌تر «داود منافي‌پور» دبير مجمع جهاني حضرت علي اصغر (ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايرنا اعلام كرده بود كه سال گذشته مراسم مزبور در ۲ هزار و ۳۰۰ نقطه از ايران و ۳۰ كشور جهان برگزار شد.
وي افزود، با توجه به برنامه ريزي‌هاي انجام شده، امسال مراسم شيرخوارگان در ۲ هزار و ۷۰۰ نقطه از ايران و ۳۳ كشور جهان و در اولين جمعه ماه محرم برگزار مي‌شود.
آيين مزبور از ۱۱ سال پيش در حال برگزاري است.


| شناسه مطلب: 48956




محرم شيرخوارگان



نظرات کاربران