تذکرات مهم خروج از کشور دانشجویان مشمول تذکرات مهم خروج از کشور دانشجویان مشمول تذکرات مهم خروج از کشور دانشجویان مشمول بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تذکرات مهم خروج از کشور دانشجویان مشمول تذکرات مهم خروج از کشور دانشجویان مشمول تذکرات مهم خروج از کشور دانشجویان مشمول تذکرات مهم خروج از کشور دانشجویان مشمول تذکرات مهم خروج از کشور دانشجویان مشمول

تذکرات مهم خروج از کشور دانشجویان مشمول

محمد زارع با بیان تذکرات مهم در خصوص خروج از کشور دانشجویان مشمول، از اختصاص ۲۰۰ دلار ارز زیارتی به هر زائر عتبات دانشگاهیان خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: به هر زائر عتبات عاليات ۲۰۰ دلار (ارز زيارتي) با نرخ مبادله‌اي تعلق مي‌گيرد.
وي تصريح كرد: دانشجويان پذيرفته شده در عتبات دانشگاهيان بعد از تحويل مدارك به آژانس زيارتي، كاروان بندي و صدور مانيفست، يك هفته قبل از اعزام مي‌توانند به شعب ارزي بانك‌هاي ملت در سراسر كشور مراجعه و بعد از پرداخت وجه تعيين شده، ارز زيارتي خود را دريافت كنند.
زارع گفت: ارز زيارتي فقط به زائران بالاي ۱۲ سال و يك هفته قبل از زمان اعزام تعلق خواهد گرفت.
معاون اجرايي ستاد با تاكيد بر مطالعه دقيق دفترچه راهنماي عتبات گفت: دانشجوياني كه در قرعه كشي عتبات به عنوان زائر اصلي يا ذخيره انتخاب شده‌اند و از معافيت تحصيلي استفاده مي‌كنند، بايد بعد از مطالعه دقيق دفترچه ثبت نام عتبات در سايت لبيك و پس از تكميل مدارك، در شهرستان به دفا‌تر ستاد در استان‌ها و در تهران به ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان مراجعه كنند تا ستاد از طريق سازمان وظيفه عمومي ناجا مجوز خروج از كشور ايشان را صادر نمايد.
وي افزود: دانشجويان پسر مشمول كه از معافيت تحصيلي استفاده مي‌كنند و قبلا گذرنامه يكبار خروج داشته‌اند، بايد معافيت تحصيلي و تعهدنامه محضري خود را تحويل دفا‌تر ستاد دهند و پس از صدور مجوز خروج از كشور توسط سازمان نظام وظيفه نسبت به تمديد اعتبار گذرنامه در ادارات گذرنامه در سراسر كشور اقدام كنند.
زارع گفت: دانشجوياني كه تاريخ اعزام آن‌ها به عتبات عاليات در اوايل آبان ماه است و گذرنامه آن‌ها تا آن تاريخ آماده نمي‌شود، بايد با تماس با دفا‌تر ستاد در استان‌ها نسبت به جابجا شدن تاريخ اعزام خود اقدام كنند.
گفتني است اگر دانشجويي از قبل گذرنامه گرفته باشد، بايد از تاريخ اعتبار آن اطمينان حاصل نمايد.
توضيحات در خصوص ارز زيارتي عمره گزاران نيز متعاقبا اطلاع رساني خواهد شد.




نظرات کاربران