اولویت اعزام جانبازان ۲۵ تا ۷۰ درصد به عمره اولویت اعزام جانبازان ۲۵ تا ۷۰ درصد به عمره اولویت اعزام جانبازان ۲۵ تا ۷۰ درصد به عمره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اولویت اعزام جانبازان ۲۵ تا ۷۰ درصد به عمره اولویت اعزام جانبازان ۲۵ تا ۷۰ درصد به عمره اولویت اعزام جانبازان ۲۵ تا ۷۰ درصد به عمره اولویت اعزام جانبازان ۲۵ تا ۷۰ درصد به عمره اولویت اعزام جانبازان ۲۵ تا ۷۰ درصد به عمره

اولویت اعزام جانبازان ۲۵ تا ۷۰ درصد به عمره

حجت‌الاسلام موذنی با تاکید بر اولویت اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر به سفر حج عمره، خاطرنشان کرد: والدین و فرزندان شاهد و جانبازان ۲۵ تا ۷۰ درصد به همراه همسرانشان و همچنین همسران جانبازان متوفی ۲۵ تا ۷۰ درصد از اولویت اعزام برخوردارند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سيدحسن موذني، معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران، با اعلام اين خبر، افزود: سهميه‌هاي عمره ويژه خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر به تمام استان‌ها اختصاص يافته است.
معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به توزيع سهميه‌هاي عمره، بيان داشت: خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر كه تاكنون به عمره فرستاده نشده‌اند، مي‌توانند با رعايت قوانين و با مراجعه به مراكز بنياد شهيد و امور ايثارگران مناطق خود، اقدام كنند.
حجت‌الاسلام موذني با تاكيد بر اولويت اعزام خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر به سفر حج عمره، خاطرنشان كرد: والدين و فرزندان شاهد و جانبازان ۲۵ تا ۷۰ درصد به همراه همسرانشان و همچنين همسران جانبازان متوفي ۲۵ تا ۷۰ درصد از اولويت اعزام برخوردارند.
لازم به ذكر است، سهميه‌هاي عمره ويژه خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر با تلاش و پيگيري مسئولان بنياد شهيد و امورايثارگران و سازمان حج و زيارت دريافت شده است.




نظرات کاربران