۲۸ آبان آخرین مهلت شرکت در آموزش مجازی عمره ۲۸ آبان آخرین مهلت شرکت در آموزش مجازی عمره ۲۸ آبان آخرین مهلت شرکت در آموزش مجازی عمره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۲۸ آبان آخرین مهلت شرکت در آموزش مجازی عمره ۲۸ آبان آخرین مهلت شرکت در آموزش مجازی عمره ۲۸ آبان آخرین مهلت شرکت در آموزش مجازی عمره ۲۸ آبان آخرین مهلت شرکت در آموزش مجازی عمره ۲۸ آبان آخرین مهلت شرکت در آموزش مجازی عمره

۲۸ آبان آخرین مهلت شرکت در آموزش مجازی عمره


معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: قرعه کشی از میان دانشجویانی که در این طرح ثبت نام و حد نصاب نمره را کسب نموده اند، روز پنج شنبه ۲۹ آبان ماه انجام می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از لبيك، محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: دانشجوياني كه در قرعه كشي عمره پذيرفته نشده اند تا روز چهارشنبه مورخ ۲۸ آبانماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه آموزش مجازي دانشگاهيان و گذراندن دوره‌هاي ويژه و كسب نمرات لازم در قرعه كشي مجدد اين طرح قرار بگيرند.
وي افزود: اين طرح براي نخستين بار در سال جاري براي دانشگاهيان ثبت نام كننده در عمره اجرا مي‌شود و در سال‌هاي گذشته كل سهميه بر اساس تعداد دانشجويان يك دانشگاه و ثبت نامي‌هاي آن، در اختيار دانشگاه‌هاي كل كشور قرار مي‌گرفت.
زارع گفت: اين دوره شامل آشنايي با احكام اوليه و آشنايي با تاريخ ائمه بقيع (عليهم السلام) است و در پايان هر درس سوالاتي از متقاضي پرسيده مي‌شود و بعد از گذراندن دوره ها، آزمون پايان دوره از متقاضيان گرفته مي‌شود.
وي ادامه داد: قرعه كشي از ميان دانشجوياني كه در اين طرح ثبت نام و حد نصاب نمره را كسب نموده اند، روز پنج شنبه ۲۹ آبان ماه انجام مي‌شود و نتايج قرعه كشي از روز شنبه اول آذرماه در سايت لبيك اعلام مي‌شود و به برگزيدگان پيامك هم ارسال خواهد شد.
لازم به ذكر است، پذيرفته نشدگان در عمره براي شركت در آموزش مجازي فقط تا ۲۸ آبان فرصت دارند به اين سامانه مراجعه كنند، لذا با توجه به حجم بالاي مراجعه به سامانه مذكور، شركت در اين طرح را به ساعات آخر موكول نكنيد.
گفتني است، در اين طرح هزار نفر به عنوان زائر اصلي انتخاب مي‌شوند كه برگزيدگان از استان محل تحصيل خود به سرزمين وحي اعزام خواهند شد.
اطلاعات آموزش مجازي ويژه پذيرفته شدگان عمره دانشگاهيان متعاقبا از طريق سايت لبيك اعلام خواهد شد.




نظرات کاربران