برگزاری جلسات ساماندهی مرز برای استقبال از زائران برگزاری جلسات ساماندهی مرز برای استقبال از زائران برگزاری جلسات ساماندهی مرز برای استقبال از زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری جلسات ساماندهی مرز برای استقبال از زائران برگزاری جلسات ساماندهی مرز برای استقبال از زائران برگزاری جلسات ساماندهی مرز برای استقبال از زائران برگزاری جلسات ساماندهی مرز برای استقبال از زائران برگزاری جلسات ساماندهی مرز برای استقبال از زائران

برگزاری جلسات ساماندهی مرز برای استقبال از زائران

استاندار ایلام گفت: مرز مهران جهت سفر انفرادی زائران عتبات عالیات به منظور شرکت در مراسم اربعین آمادگی کامل دارد و باز خواهد بود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايرنا،‌«محمدرضا مرواريد» استاندار ايلام افزود: استانداري ايلام با همكاري سازمان حج و زيارت تمهيدات لازم را براي سفر زائران عتبات عاليات همزمان با اربعين حسيني فراهم كرده است.
وي ادامه داد: جلسات ساماندهي مرز هر هفته برگزار مي‌شود و مهران به طور كامل آماده استقبال از زائرين عتبات عاليات است.
استاندار ايلام از زائراني كه قصد سفر به منظور حضور در مراسم اربعين حسيني را دارند، خواست تا قبل از آمدن به مرز مهران ويزا را از سفارت عراق در تهران و يا ديگر كنسولگري‌هاي اين كشور تهيه كنند تا در مرز با مشكلي مواجه نشوند.
مرواريد افزود: به دنبال اين هستيم تا شرايطي را براي صدور ويزا در مرز مهران فراهم كنيم اما ممكن است افراد چند روز در مرز معطل بمانند.
وي با اشاره به برخي ناامني‌ها در عراق اظهارداشت: راهپيمايي ميليوني مردم براي حضور در مراسم اربعين حسيني اجازه نمي‌دهد كه برخي شرايط را ناامن كنند.




نظرات کاربران