۲۶ آذرماه؛اعزام نخستین گروه زائران زنجانی به سفر عمره ۲۶ آذرماه؛اعزام نخستین گروه زائران زنجانی به سفر عمره ۲۶ آذرماه؛اعزام نخستین گروه زائران زنجانی به سفر عمره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۲۶ آذرماه؛اعزام نخستین گروه زائران زنجانی به سفر عمره ۲۶ آذرماه؛اعزام نخستین گروه زائران زنجانی به سفر عمره ۲۶ آذرماه؛اعزام نخستین گروه زائران زنجانی به سفر عمره ۲۶ آذرماه؛اعزام نخستین گروه زائران زنجانی به سفر عمره ۲۶ آذرماه؛اعزام نخستین گروه زائران زنجانی به سفر عمره

۲۶ آذرماه؛اعزام نخستین گروه زائران زنجانی به سفر عمره

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به این‌که ثبت نام از متقاضیان عمره از ۲۹ آبان تا ۴ آذر امسال ادامه خواهد داشت، گفت: نخستین گروه حجاج زنجانی از ۲۶ آذر از ایستگاه پروازی زنجان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايكنا،‌ فرامرز بابايي، مدير حج و زيارت استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاري بين‌المللي قرآن (ايكنا) از زنجان، اظهار كرد: ثبت نام از متقاضيان داراي اولويت تشرف در گروه‌هاي مرحله اول حج عمره امسال از تاريخ ۲۹ آبان به ترتيب در هر استان بر اساس اطلاعيه‌هايي كه از سوي دفاتر حج و زيارت استان در جرايد محلي و استاني منتشر مي‌شود، آغاز مي‌شود.
وي ادامه داد: امسال براي نخستين‌بار از حدود ۱۰ روز قبل، دارندگان كارت ثبت نامي بانك‌هاي ملي و ملت با مراجعه به سايت فاخر، اقدام به گروه‌بندي كرده‌اند كه اين افراد از روز ۲۹ آبان امسال مي‌توانند نسبت به ثبت نام خود در حج عمره اقدام كنند.
مدير حج و زيارت استان زنجان گفت: آن دسته از افرادي كه داراي كارت ثبت‌نامي ملي و ملت هستند و در سامانه www.fakher.haj.ir اقدام به درج اطلاعات كرده‌اند، اگر وضعيت اعزام سرگروه و همراهان آنان با رنگ سفيد مشخص شده باشد، امكان رزرو و انتخاب پرواز در حدفاصل پروازهاي مرحله اول را دارند.
بابايي با بيان اين‌كه ۱۳ دفتر در سطح استان خدمات ثبت نام حج عمره را انجام مي‌دهند، خاطرنشان كرد: تمامي دارندگان كارت ثبت‌نامي ملي و ملت اولويت‌هاي ۱ تا ۳۵۰ مي‌توانند از روز ۲۹ آبان امسال نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام كنند و تا ۷۲ ساعت فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر حج و زيارت استان نسبت به ثبت نام قطعي خود اقدام كنند.
وي با اشاره به اين‌كه ثبت نام از متقاضيان تا ۴ آذر امسال ادامه خواهد داشت، گفت: نخستين گروه حجاج زنجاني از ۲۶ آذر از ايستگاه پروازي زنجان به سرزمين وحي اعزام مي‌شوند.
اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: با توجه به اين‌كه دارندگان قبوض قديمي بانك ملي سال ۸۶ به قبل تنها به‌شرط دريافت كارت‌هاي جديد، امكان ثبت‌نام خواهند داشت، متقاضياني كه تاكنون براي تبديل قبوض خود به كارت ثبت‌نامي جديد اقدام نكرده‌اند مي‌بايست با مراجعه به شعب بانك ملي نسبت به تبديل قبوض خود اقدام كنند؛ چرا كه امكان ثبت‌نام در گروه‌هاي عمره قبل از تبديل وجود نخواهد داشت.
وي بيان كرد: در صورتي كه اولويت‌هاي فراخوان شده اصلي ظرف مهلت تعيين‌شده براي ذخيره و ثبت‌نام اوليه اقدام نكرده و يا در مهلت ۷۲ساعت بعداز رزرو براي ثبت‌نام قطعي به دفاتر زيارتي مراجعه نكنند ظرفيت خالي گروه‌ها از ساير اولويت‌ها تكميل مي‌شود.
مدير حج و زيارت استان زنجان در پايان با اشاره به هزينه‌هاي تعيين‌شده اعزام حج عمره، يادآورشد: گروه الف بيش از ۲۳ ميليون ريال و گروه c بيش از ۱۹ ميليون ريال براي حضور در اين سفر هزينه خواهند كرد.


| شناسه مطلب: 49314




زنجان عمره مفرده



نظرات کاربران