تمهیدات ویژه پلیس برای اربعین حسینی در ایلام تمهیدات ویژه پلیس برای اربعین حسینی در ایلام تمهیدات ویژه پلیس برای اربعین حسینی در ایلام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تمهیدات ویژه پلیس برای اربعین حسینی در ایلام تمهیدات ویژه پلیس برای اربعین حسینی در ایلام تمهیدات ویژه پلیس برای اربعین حسینی در ایلام تمهیدات ویژه پلیس برای اربعین حسینی در ایلام تمهیدات ویژه پلیس برای اربعین حسینی در ایلام

تمهیدات ویژه پلیس برای اربعین حسینی در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از آمادگی و تمهیدات ویژه پلیس در مرز مهران برای تردد زوار اربعین حسینی (ع) خبرداد و از مردم خواست با همراه داشتن ویزا به مرز مهران مراجعه کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار «علي دولتي» افزود: نيروي انتظامي با برنامه ريزي و افزايش نيرو در پايانه مرزي مهران و همچنين كنترل بر ناوگان حمل و نقل عمومي تدارك ويژه اي براي اربعين حسيني در نظر گرفته است.
وي با اشاره به اينكه تردد در پايانه مرزي مهران فقط با همراه داشتن ويزا امكان پذير خواهد بود، تاكيد كرد: پليس در كنار ساير دستگاههاي دولتي آماده استقبال از زائران عتبات عاليات در اربعين حسيني است.
فرمانده انتظامي استان ايلام امنيت موجود در مرز مهران را عامل اصلي ترددها در اين مرز عنوان كرد و گفت: پيش بيني مي‌شود حجم ترددها در اربعين افزايش پيدا كند.
دولتي يادآور شد: با برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته به دنبال آن هستيم تا زائران كمترين مشكل در مرز مهران براي اعزام به عتبات داشته باشند.


| شناسه مطلب: 49324




اربعين مرز



نظرات کاربران