اوحدی:مراقب سودجویان صدور روادید در مرز باشید اوحدی:مراقب سودجویان صدور روادید در مرز باشید اوحدی:مراقب سودجویان صدور روادید در مرز باشید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اوحدی:مراقب سودجویان صدور روادید در مرز باشید اوحدی:مراقب سودجویان صدور روادید در مرز باشید اوحدی:مراقب سودجویان صدور روادید در مرز باشید اوحدی:مراقب سودجویان صدور روادید در مرز باشید اوحدی:مراقب سودجویان صدور روادید در مرز باشید

اوحدی:مراقب سودجویان صدور روادید در مرز باشید

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به انتشار پیامک‌هایی در تلفن‌های همراه درخصوص صدور روادید اضطراری در نقاط صفر مرزی، به مردم توصیه کرد: به این پیامک‌ها توجه نکنند و تمهیدات سفر را در شهرهای خود فراهم و برای گرفتن روادید اقدام کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،‌سعيد اوحدي گفت: صدور رواديد در نقطه صفر مرزي به معناي سرگرداني، سردرگمي، سودجويي افراد سودجو و گم شدن گذرنامه هاست.
وي تاكيد كرد: زائران براي پرهيز از تراكم جمعيت در نقاط مرزي، رواديد را در شهرهاي خود دريافت كنند ضمن آنكه تلاش ما اين است كه ساماندهي را از نقاط صفر مرزي به شهرهاي اصلي منتقل كنيم تا زائران با سلامتي، آسايش و امنيت به همايش بزرگ اربعين مشرف شوند.
رييس سازمان حج و زيارت گفت: تا امروز حدود ۱۰۰ هزار نفر از طريق سامانه سازمان حج و زيارت در دفا‌تر خدمات زيارتي براي تشرف به مراسم اربعين نام نويسي كرده‌اند علاوه بر اينكه تعداد زيادي از زائران خود براي تشرف به مراسم اربعين به طور مستقل به كنسول گري‌هاي مختلف مراجعه كرده‌اند.
اوحدي افزود: افرادي كه از طريق سامانه حج و زيارت نام نويسي كرده‌اند صرفا از طريق زميني مشرف مي‌شوند و كساني كه خود رواديد گرفته‌اند مي‌توانند به شركت‌هاي هواپيمايي مراجعه و در صورت وجود جاي خالي بليط تهيه كنند.
وي گفت: گروهي از زائران نيز كه از طريق شركت شمسا نام نويسي كرده‌اند بر اساس برنامه اين شركت مشرف خواهند شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران